OGROMNA prosba o pomoc w zakupie miejsc na SPA 2012

Moderator: Moderatorzy

amorka

OGROMNA prosba o pomoc w zakupie miejsc na SPA 2012

Post autor: amorka » czw 02 sie, 2012 16:06

Witam serdecznie,

od razu uprzedzam, jestem na tym forum po raz pierwszy w zyciu, o F1 nie mam wiele pojecia, ale potrzebuje pomocy. Przyznam, ze nie czytalam calego forum i nie wiem czy ktos juz kiedys nie zadal takiego pytania, ale jest to sprawa na tyle pilna, ze nie moge czekac.

Moj maz jest wielkim fanem F1 i chcialabym mu zrobic prezent na urodziny i zakupic miejscowke na caly weekend na SPA2012. W sieci jest jeszcze sporo dostepnych biletow, ale czytam opisy sektorow od kilku godzin i nadal jestem zielona.

Cenowo najbardziej by mi odpowiadal "Silver 3 : Combes", w okolicy zakretow (a to chyba jakies emocje?) i sa telebimy (wiec chyba widac reszte toru?), ale minusem wedlug mnie jest to iz jest daleko umiejscowiony od startu, pitstopow, chociaz nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie.

"Silver 2 : Spa" tez cenowo ok, ale jest na prostej drodze bez zakretow, wiec chyba mniej ekscytujace? chociaz w sumie kierowcy rozwijaja wtedy jakies porzadne predkosci, wiec moze cos w tym jest?

"Gold 3 : Eau Rouge" i "Gold 4 : Eau Rouge" duzo drozsze, w poblizu wzgorza (?), ale bez telebimow, wiec chyba nie za bardzo wiadomo co dzieje sie na reszcie toru?

I jeszcze "Gold 7 : Source" i "Gold 9 : Pole Position" - najdrozsze z wymienionych, ale jak sa super extra, to chyba wole wydac troche wiecej, zeby moj maz mial super widowisko, bo i tak nawet "silvery" tanie nie sa. Te sektory sa blisko startu i pierwszego zakretu, wiec moze warto nadplacic???

Podkreslam jeszcze raz - jestem w tym zielona, ale licze na zyczliwe i szczere wskazowki. Ktore sektory sa z "Silverow" i "Goldow" byscie mi polecili i czy lepiej siedzec przy prostej drodze z duzymi predkosciami bolidow czy na zakretach gdy bolidy zwalniaja???

Z gory przepraszam za dlugi post, kazda odpowiedz jest dla mnie na wage zlota,