Znaleziono 6 wyników

autor: labik
pn 25 sie, 2008 13:47
Forum: GP Belgii
Temat: GP Belgii - SPA 2008
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 24843

Nie byłem na SPA wiec takie pytanie. Jak jest rozwiazane spanie tam na miejscu ? Są parkingi i kampingi jak na Hungaroringu. Węgrzy raczej miłe chłopaki do niczego sie nie czepiają. Zamierzam jechać autem i spać blisko toru. Moze jakieś atrakcje po sąsiedzku ? Np. taki aquapark jak na Węgrach ??
autor: labik
wt 07 sie, 2007 11:05
Forum: GP Węgier
Temat: Kto jedzie na Hungaroring 2007?
Odpowiedzi: 108
Odsłony: 61880

Może ma ktos jakieś filmiki z tego wyscigu. Mi niestety nie nagrało zbyt dobrze i moge sobie ich tylko "posłuchać". Bardzo bym był wdzięczny jak ktoś by je tu umiescił
autor: labik
wt 24 lip, 2007 13:38
Forum: GP Węgier
Temat: Kto jedzie na Hungaroring 2007?
Odpowiedzi: 108
Odsłony: 61880

Hej jadziemy w 4 z kumplami na GP Wegier i mam pytanie do ludzi dobrze poinformowanych. czy da sie gdzies w poblizu przenocowac w namiocie? tylko nie na tych kempingach przy torze. chodzi mi o jedna noc. aha a ile kosztuje najtanszy kemping przy torze (od osoby) ? Thx for help :wink: Nie ma problem...
autor: labik
śr 18 lip, 2007 15:17
Forum: GP Węgier
Temat: Kto jedzie na Hungaroring 2007?
Odpowiedzi: 108
Odsłony: 61880

Czy jest szansa że jak pojade bez biletów to w czwartek dostane bilety na miejscu ?? Boję sie ze jak teraz zamówie to nie zdążą mi one przyjśc do domu. Który to jest sektor gdzie jest trawka (zielona) gdzie mozna byłoby sobie posiedzieć a nie stac w trakcie wyscigu. prosze o szybkie info
autor: labik
ndz 17 cze, 2007 22:05
Forum: GP Niemiec
Temat: Poszukujemy chętnych do wyjazdu na GP NIemiec z Krakowa
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 9117

Ok. Faktycznie jest na Nürburgringu a tu ceny biletów http://www.f1-gpt.com/cart_phase_1.asp?race_id=48
autor: labik
ndz 17 cze, 2007 13:18
Forum: GP Niemiec
Temat: Poszukujemy chętnych do wyjazdu na GP NIemiec z Krakowa
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 9117

Mozecie podac jakiś link do cennika na Hockenheim 2007 ??

Wyszukiwanie zaawansowane