Prowizoryczny Kalendarz 2009
Moderator: Moderatorzy
Prowizoryczny Kalendarz 2009
1. 29 marca - Australia
2. 5 kwietnia - Malezja
3. 19 kwietnia - Bahrajn
4. 10 maja - Hiszpania
5. 24 maja - Monako
6. 7 czerwca - Kanada
7. 21 czerwca - Wielka Brytania
8. 28 czerwca - Francja
9. 12 lipca - Niemcy
10. 26 lipca - Węgry
11. 9 sierpnia - Turcja
12. 23 sierpnia - Europa (Walencja)
13. 6 września - Włochy
14. 13 września - Belgia
15. 27 września - Singapur
16. 11 października - Japonia
17. 18 października - Chiny
18. 1 listopada - Brazylia
19. 15 listopada - Abu Zabi
Nie podoba mi się, że Abu Zabi kończy sezon... Wg. mnie na koniec dalej być powinno GP Brazylii... Nie wiem też po co zamieniono Francje i Wielką Brytanie? (Ale to mi nie przeszkadza) No i szkoda, że Turcja wróciła na swoje dawne miejsce. A miejsce GP Singapuru nie podoba mi się już w tym sezonie...
2. 5 kwietnia - Malezja
3. 19 kwietnia - Bahrajn
4. 10 maja - Hiszpania
5. 24 maja - Monako
6. 7 czerwca - Kanada
7. 21 czerwca - Wielka Brytania
8. 28 czerwca - Francja
9. 12 lipca - Niemcy
10. 26 lipca - Węgry
11. 9 sierpnia - Turcja
12. 23 sierpnia - Europa (Walencja)
13. 6 września - Włochy
14. 13 września - Belgia
15. 27 września - Singapur
16. 11 października - Japonia
17. 18 października - Chiny
18. 1 listopada - Brazylia
19. 15 listopada - Abu Zabi
Nie podoba mi się, że Abu Zabi kończy sezon... Wg. mnie na koniec dalej być powinno GP Brazylii... Nie wiem też po co zamieniono Francje i Wielką Brytanie? (Ale to mi nie przeszkadza) No i szkoda, że Turcja wróciła na swoje dawne miejsce. A miejsce GP Singapuru nie podoba mi się już w tym sezonie...
Jedno może cieszyć, wyścigów jest coraz więcej.
Podobnie jak w tym roku nie ma dziury z miesięczną przerwą, która była nie do zniesienia.
W Turcji znów będzie gorąco, a co do GP Brazylii to rzeczywiście jakoś dziwnie to wygląda, że nie tam koczy się rywalizacja, przyzwyczaiłem się do tego :mrgreen:
Ciekawe jakie warunki na torze będą 15 listopada w Abu Zabi :?:
Podobnie jak w tym roku nie ma dziury z miesięczną przerwą, która była nie do zniesienia.
W Turcji znów będzie gorąco, a co do GP Brazylii to rzeczywiście jakoś dziwnie to wygląda, że nie tam koczy się rywalizacja, przyzwyczaiłem się do tego :mrgreen:
Ciekawe jakie warunki na torze będą 15 listopada w Abu Zabi :?:
Średnia temperatura w listopadzie to zaledwie 24stopnieTanis pisze:Ciekawe jakie warunki na torze będą 15 listopada w Abu Zabi :?:
Deszczu raczej nie będzie bo roczne opady to zaledwie 100mm,
ale jest coś ciekawszego
Kubicomaniak ;-)
Syberyjskie ślicznoty
Syberyjskie ślicznoty
-
- Posty: 548
- Rejestracja: wt 14 sie, 2007 13:57
Jedno, co mnie najbardziej denerwuje, to że sezon ma się zacząć 29 Marca. Zdecydowanie za późno. W 2004 roku rozpoczecie sezonu było 2 Marca. Totalna Masakra.
Taki kalendarz byłby moim zdaniem korzystniejszy:
1 Bahrajn 8.03
2 Malezja 21.03
3 Australia 4.04
4 Hiszpania 25.04
5 Walencja 09.05
6 Monako 23.05
7 Kanada 07.06
8 Francja 21.06
9 Wlk. Brytania 04.07
10 Niemcy 18.07
11 Węgry 02.08
12 Turcja 23.08
13 Belgia 30.08
14 Włochy 14.09
15 Abu Zabi 05.10
16 Singapur 12.10
17 Chiny 28.10
18 Japonia 08.11
19 Brazylia 22.11
Taki kalendarz byłby moim zdaniem korzystniejszy:
1 Bahrajn 8.03
2 Malezja 21.03
3 Australia 4.04
4 Hiszpania 25.04
5 Walencja 09.05
6 Monako 23.05
7 Kanada 07.06
8 Francja 21.06
9 Wlk. Brytania 04.07
10 Niemcy 18.07
11 Węgry 02.08
12 Turcja 23.08
13 Belgia 30.08
14 Włochy 14.09
15 Abu Zabi 05.10
16 Singapur 12.10
17 Chiny 28.10
18 Japonia 08.11
19 Brazylia 22.11
- Mario Theissen
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz 06 kwie, 2008 23:26
- Lokalizacja: Z twojej szafy
Jak zrobią jeszcze kilka Gp więcej w następnych sezonach to będe musiał pożegnac się z wędkarstwem a żona znajdzie sobie innego :)
15 listopada w Abu Zabi, moje urodziiiinki ;)
Generalnie kalendarz niczego sobie. A co do Interlagos, nie wszystko musi się tam kończyć a Gp w Abu Zabi będzie o tyle coekawsze, że na "nowym" torze może się ciekawiej rozstrzygnąć ewentualna niejasna klasyfikacja gdzie pretendentów jest kilku (via 2007).
15 listopada w Abu Zabi, moje urodziiiinki ;)
Generalnie kalendarz niczego sobie. A co do Interlagos, nie wszystko musi się tam kończyć a Gp w Abu Zabi będzie o tyle coekawsze, że na "nowym" torze może się ciekawiej rozstrzygnąć ewentualna niejasna klasyfikacja gdzie pretendentów jest kilku (via 2007).
Szumi dokoła las....
-
- Posty: 691
- Rejestracja: czw 02 sie, 2007 14:44
- Lokalizacja: Poznań
Re: Prowizoryczny Kalendarz 2009
Zastanawiam sie, czy w kolejce do zestawu "Happy Meal" czekaja tory w Indianapolis i Imoli, a moze dalsze podbijanie pustynnych aren? Jednak brakuje mi dubletu w Ameryce Polnocnej...Ismola pisze:1. 29 marca - Australia
2. 5 kwietnia - Malezja
3. 19 kwietnia - Bahrajn
4. 10 maja - Hiszpania
5. 24 maja - Monako
6. 7 czerwca - Kanada
7. 21 czerwca - Wielka Brytania
8. 28 czerwca - Francja
9. 12 lipca - Niemcy
10. 26 lipca - Węgry
11. 9 sierpnia - Turcja
12. 23 sierpnia - Europa (Walencja)
13. 6 września - Włochy
14. 13 września - Belgia
15. 27 września - Singapur
16. 11 października - Japonia
17. 18 października - Chiny
18. 1 listopada - Brazylia
19. 15 listopada - Abu Zabi
Zapewne Francja.Ogólnie mam nadzieję że zastąpią ją wyścigiem w Paryżu.Wybrażacie sobie F1 przy wieżImola praktycznie na pewno nie wróci w najbliższych latach, ale ciekawe za to co będzie w 2010 - w końcu mają dojść GP Indii i GP Korei. To by oznaczało aż 21 wyścigów w sezonie, na moje oko któryś z aktualnych może wypaść.
y Eifela(czy jak to się pisze :razz: |)
- ForceIndia
- Posty: 27
- Rejestracja: pt 04 kwie, 2008 14:08
- Lokalizacja: Nikozja :)
- Kontakt:
Abu Zabi jest ostatnie po to żeby wyrobili się z budową toru. Mi też nie przeszkadza, że Interlagos nie jest ostatnie, bo co to za różnica... Jedyne co mnie wkurza to to, że cały czas w kalendarzu utrzymuje się cholernie nudna Catalunya i będzie się w nim utrzymywąć do 2016. A przecież zamiast tego jako GP Hiszpanii mogłaby wejść Walencja, a Europy dałoby się np. Brands Hatch czy w przyszłości ewentualnie Imoli. Tej powrót to w przyszłym sezonie tylko marzenia, być może za jakieś 3/4. Zresztą pewnie sami czytaliście po ostatniej wizycie bodajże FIA na torze we Włoszech.
Dla przypomnienia oto tory, które zamykały ostatnie sezony:
2007 - Interlagos
2006 - Interlagos
2005 - Shanghai
2004 - Interlagos
2003 - Suzuka
2002 - Suzuka
2001 - Suzuka
2000 - Sepang
Czy nadal twierdzicie, że Interlagos na końcu sezonu to tak wielka tradycja jak sugerujecie?... Czy jak kolega wyżej, że Interlagos powinien być zawsze w Brazylii, bo był tam ostatnie 2 sezony?
Od kiedy interesujesz się F1? Od zeszłego sezonu? Chyba tak, bo Interlagos zamyka sezon od 2006 roku...ForceIndia pisze:koniec zawsze powinien być w Brazylii
Dla przypomnienia oto tory, które zamykały ostatnie sezony:
2007 - Interlagos
2006 - Interlagos
2005 - Shanghai
2004 - Interlagos
2003 - Suzuka
2002 - Suzuka
2001 - Suzuka
2000 - Sepang
Czy nadal twierdzicie, że Interlagos na końcu sezonu to tak wielka tradycja jak sugerujecie?... Czy jak kolega wyżej, że Interlagos powinien być zawsze w Brazylii, bo był tam ostatnie 2 sezony?
Mówcie co chcecie, mnie cieszy tylko to, ze Bernie ma trend dawania do kalendarza wyścigowego torów ulicznych, to może cieszyć! Jeśli chodzi o Abu Zabi, nie przeszkadza mi to, bynajmniej, jestem zadowolony z tego, że to nudne GP Brazylii nie będzie kończyło sezonu wyścigowego!!!!
Rzucony w wir zajęć, pochłonięty ambitnym planem tworzenia...
-
- Posty: 548
- Rejestracja: wt 14 sie, 2007 13:57
Pomarzyć dobra rzecz...
Kalendarz na sezon 2012
1) Bahrajn – Sakhir 4. Tydzień Lutego
2) Malezja – Sepang 2. Tydzień Marca
3) Australia – Melbourne 4. Tydzień Marca
4) Korea – South Cholla 1. Tydzień Kwietnia
5) San Marino – Imola 3. Tydzień Kwietnia
6) Hiszpania – Barcelona 1. Tydzień Maja
7) Europa – Walencja 2. Tydzień Maja
8 ) Luksemburg – Nurburgring 3. Tydzień Maja
9) Monako – Monte Carlo 1. Tydzień Czerwca
10) Kanada – Montreal 3. Tydzień Czerwca
11) USA Wchód – Indianapolis 4. Tydzień Czerwca
12) Francja – Paryż 2. Tydzień Lipca
13) Wlk. Brytania – Donnington 3. Tydzień Lipa
14) Niemcy – Hockenheim 4. Tydzień Lipca
15) Węgry – Hungaroring 1. Tydzień Sierpnia
16) Turcja – Stambuł 4. Tydzień Sierpnia
17) Belgia – Spa-Franchorchamps 1. Tydzień Września
18) Włochy – Monza 2. Tydzień Września
19) Indie – New Delhi 4. Tydzień Września
20) Abu Zabi – Abu Zabi 1. Tydzień Października
21) Singapur – Singapur 2. Tydzień Października
22) Chiny – Szanghaj 3. Tydzień Października
23) Japonia – Suzuka 4. Tydzień Października
24) USA Zachód – Las Vegas 2. Tydzień Listopada
25) Brazylia – Interlagos 3. Tydzień Listopada
Kalendarz na sezon 2012
1) Bahrajn – Sakhir 4. Tydzień Lutego
2) Malezja – Sepang 2. Tydzień Marca
3) Australia – Melbourne 4. Tydzień Marca
4) Korea – South Cholla 1. Tydzień Kwietnia
5) San Marino – Imola 3. Tydzień Kwietnia
6) Hiszpania – Barcelona 1. Tydzień Maja
7) Europa – Walencja 2. Tydzień Maja
8 ) Luksemburg – Nurburgring 3. Tydzień Maja
9) Monako – Monte Carlo 1. Tydzień Czerwca
10) Kanada – Montreal 3. Tydzień Czerwca
11) USA Wchód – Indianapolis 4. Tydzień Czerwca
12) Francja – Paryż 2. Tydzień Lipca
13) Wlk. Brytania – Donnington 3. Tydzień Lipa
14) Niemcy – Hockenheim 4. Tydzień Lipca
15) Węgry – Hungaroring 1. Tydzień Sierpnia
16) Turcja – Stambuł 4. Tydzień Sierpnia
17) Belgia – Spa-Franchorchamps 1. Tydzień Września
18) Włochy – Monza 2. Tydzień Września
19) Indie – New Delhi 4. Tydzień Września
20) Abu Zabi – Abu Zabi 1. Tydzień Października
21) Singapur – Singapur 2. Tydzień Października
22) Chiny – Szanghaj 3. Tydzień Października
23) Japonia – Suzuka 4. Tydzień Października
24) USA Zachód – Las Vegas 2. Tydzień Listopada
25) Brazylia – Interlagos 3. Tydzień Listopada
- zderzack
- Posty: 1353
- Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
- Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
- Kontakt:
To jak już marzyć, to marzyć...
Wiele razy mówiono, że fajnie byłoby mieć wyścig co tydzień.
Heeeee... mam na to genialną receptę :twisted: :mrgreen: :twisted:
Niech w każdym teamie będzie 3 kierowców wyścigowych, i każdy będzie jeździł 2/3 sezonu. Kierowcy mogliby ustalać, w których wyścigach wezmą udział, zgodnie z preferencjami (np. Massa wybierałby w Ferrari tory typu ścig-mig, a taki Kubica bardziej techniczne... też w Ferrari :mrgreen: ).
No, dobra, a teraz poważnie: czy ktoś może powiedzieć, że oprócz oczywistych problemów związanych z wyłożeniem kasy na taką zabawę, byłoby to do zrobienia?
Wiele razy mówiono, że fajnie byłoby mieć wyścig co tydzień.
Heeeee... mam na to genialną receptę :twisted: :mrgreen: :twisted:
Niech w każdym teamie będzie 3 kierowców wyścigowych, i każdy będzie jeździł 2/3 sezonu. Kierowcy mogliby ustalać, w których wyścigach wezmą udział, zgodnie z preferencjami (np. Massa wybierałby w Ferrari tory typu ścig-mig, a taki Kubica bardziej techniczne... też w Ferrari :mrgreen: ).
No, dobra, a teraz poważnie: czy ktoś może powiedzieć, że oprócz oczywistych problemów związanych z wyłożeniem kasy na taką zabawę, byłoby to do zrobienia?
Szybkiego powrotu do ścigania Robert
- Sweety_tweety
- Posty: 134
- Rejestracja: ndz 24 lut, 2008 13:35
- Lokalizacja: Miejsce Piastowe
Przeszkód aż tak wiele może i nie ma. Kierowcy by nie byli na pewno zadowoleni. W F1 mogło by być więcej wyścigów wówczas gdyby zrezygnowano z testów. Nie wiem ile testów w sezonie jest. 4, 5? To akurat zamiast 19 wyścigów w przyszłym sezonie to dać 23, 24 wyścigi. Wtedy by się bolidy tak nie rozwijały ale być może by to było bardziej ciekawsze. Nie wiem takie jest moje zdanie.Raczej do tego nigdy nie dojdzie chociażby dlatego że tygodniowa przerwa to podobno mało a 23 wyścigi w roku mogły by kierowcom pasować tylko w tedy jeśli by nie trwał cały sezon dłużej niż teraz.
Ostatnio zmieniony sob 09 sie, 2008 11:21 przez Sweety_tweety, łącznie zmieniany 1 raz.
- zderzack
- Posty: 1353
- Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
- Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
- Kontakt:
A no właśnie. W sumie się nie dziwię, też nie chciałbym tracić co weekend 2kg wody... Ale jakby zrobić tak, że każdy kierowca jeździ 2/3 sezonu i jest ich 3 w teamie? No tak, zapomniałem... Czy Bernie jest zalogowany? :mrgreen: :razz: :mrgreen:Sweety_tweety pisze:Przeszkód aż tak wiele może i nie ma. Kierowcy by nie byli na pewno zadowoleni. W F1 mogło by być więcej wyścigów wówczas gdyby zrezygnowano z testów.
A swoją drogą, to kalendarz Aerodynamika jest nieźle skrojony. Zapomniał tylko o owalu (sic!) wokół narodowego w Warszawie na Euro! :lol:
Ostatnio zmieniony sob 09 sie, 2008 11:21 przez zderzack, łącznie zmieniany 1 raz.
Szybkiego powrotu do ścigania Robert
Kasa to podstawa... Ciągle zastanawiają sie wszyscy jak zmniejszyć wydatki, a wy walicie 24 wyścigi... Zamiast testów? Świetnie... Zero rozwoju bolidu... Na pewno byłoby bardzo ciekawe to, że ten kto zbuduje najlepszy bolid przed sezonem nie musi się martwić, bo wtedy pozostałe teamy nie mają czasu na nadrobienie technicznej straty...
Zastanówcie się...
I myślicie, że kierowca walczący o tytuł zmieniał się z jakimś 3 kierowcą?
Zastanówcie się...
I myślicie, że kierowca walczący o tytuł zmieniał się z jakimś 3 kierowcą?
Najgorsze w tym kalendarzu jest to, że jest jakaś różnica 3 tygodnie. W tym przypadku to 3 tygodnie jest między GP Bahrajnu i GP Hiszpanii. A ja lubię oglądać Formułę 1 więc nie lubię tak długo czekać. Druga najgorsza rzecz to jest to, że pierwszy wyścig będzie 29 marca, to zbyt za późno.
Według mnie kalendarz na sezon 2009 powinien wyglądać tak:
1 marca: GP Monako
8 marca: GP Hiszpanii
22 marca: GP Chin
5 kwietnia: GP Australii
19 kwietnia: GP Europy
3 maja: GP Wielkiej Brytanii
10 maja: GP Malezji
24 maja: GP Bahrajnu
7 czerwca: GP Kanady
21 czerwca: GP Francji
5 lipca: GP Niemiec
19 lipca: GP Węgier
2 sierpnia: GP Turcji
9 sierpnia: GP Abu Zabi
25 sierpnia: GP Włoch
6 września: GP Belgii
20 września: GP Singapuru
4 października: GP Japonii
18 października: GP Brazylii
Według mnie kalendarz na sezon 2009 powinien wyglądać tak:
1 marca: GP Monako
8 marca: GP Hiszpanii
22 marca: GP Chin
5 kwietnia: GP Australii
19 kwietnia: GP Europy
3 maja: GP Wielkiej Brytanii
10 maja: GP Malezji
24 maja: GP Bahrajnu
7 czerwca: GP Kanady
21 czerwca: GP Francji
5 lipca: GP Niemiec
19 lipca: GP Węgier
2 sierpnia: GP Turcji
9 sierpnia: GP Abu Zabi
25 sierpnia: GP Włoch
6 września: GP Belgii
20 września: GP Singapuru
4 października: GP Japonii
18 października: GP Brazylii
Robert Kubica najlepszy kierowca F1 :twisted:
BMW Sauber F1 Team
BMW Sauber F1 Team