Kubica w rajdach

Forum poświęcone karierze Roberta Kubicy w F1.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1886
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » ndz 29 lis, 2009 11:08

Ciekawsze byłoby może info z rezultatami i miejscem na poszczególnych OS'ach a nie klasyfikacja generalna po nich.
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Awatar użytkownika
Quba
Posty: 193
Rejestracja: śr 14 paź, 2009 22:06
Lokalizacja: BdG

Post autor: Quba » ndz 29 lis, 2009 11:16

Może jakieś foty ktoś wstawi ?

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » ndz 29 lis, 2009 11:23

Quba pisze:Może jakieś foty ktoś wstawi ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Proszę

Rtoipb
Posty: 153
Rejestracja: pn 19 mar, 2007 15:38
Lokalizacja: Prawie Gliwice

Post autor: Rtoipb » ndz 29 lis, 2009 11:27

zu7 pisze:Ciekawsze byłoby może info z rezultatami i miejscem na poszczególnych OS'ach a nie klasyfikacja generalna po nich.
Obecnie serwer z wynikami jest oblężony :wink:
wieczorem jak liczba szturmujących spadnie to będzie można coś zrobić

Ostatni odcinek przejechał i powinien być w generalce 29 i chyba 8 w R3.
Kubicomaniak ;-)
Syberyjskie ślicznoty

Awatar użytkownika
Quba
Posty: 193
Rejestracja: śr 14 paź, 2009 22:06
Lokalizacja: BdG

Post autor: Quba » ndz 29 lis, 2009 13:41


Awatar użytkownika
Tanis
Posty: 486
Rejestracja: śr 21 mar, 2007 19:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Tanis » ndz 29 lis, 2009 14:40

Oto jak szło Robertowi na poszczególnych OS-ach: ( strasznie pechowy 3 i 9 OS i wspaniałe 10 i 11 )
Na liście startowej 55 Rajdu Var znajdowały się 183 załogi, w tym 23 w klasie R3.
Wyniki OS 9, 10, 11 są nieoficjalne.

kl.OS/ kl.generalna/ kl.grupa R3
OS-1 - 21/ 21/ 8
OS-2 - 25/ 24/ 8
OS-3 - 55/ 39/ 14 ( kara 30s )
OS-4 - 31/ 33/ 11
OS-5 - 29/ 29/ 8 (strata do 28 -24,7s)
OS-6 - 25/ 29/ 8 (strata do 28 -15,1s)
OS-7 - 29/ 27/ 7
OS-8 - 25/ 26 7
OS-9 - 116/ 35/ 17 (ostatni czas OS )
OS-10 - 12/ 32/ 14
OS-11 - 15 /29/ 11

Voycek
Posty: 417
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 22:06

Post autor: Voycek » czw 07 sty, 2010 18:00

..
Ostatnio zmieniony pn 08 mar, 2010 21:34 przez Voycek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » wt 19 sty, 2010 20:54

Robert nie ukończył nawet prologu... Po kilku kilometrach wysiadł silnik. Czyżby rzeczywiście coś było w tym, że Robert ponadprzeciętnie męczy sprzęt?

http://www.rajdy.v10.pl/Robert,Kubica,n ... 38759.html

Voycek
Posty: 417
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 22:06

Post autor: Voycek » wt 19 sty, 2010 22:00

..
Ostatnio zmieniony pn 08 mar, 2010 21:35 przez Voycek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zderzack
Posty: 1353
Rejestracja: czw 17 lip, 2008 01:05
Lokalizacja: mam to niby wiedzieć??
Kontakt:

Post autor: zderzack » śr 20 sty, 2010 09:15

Już wiadomo, że Kubica / Berger wycofali się z rajdu, gdyż silnik jest do wymiany.

http://f1.sport.pl/Artykul.82+M59c106c0df8.0.html

Swoją drogą, nie sądzę, żeby Robert aż tak katował silnik, żeby ten nie przejechał nawet sześciu kilometrów.
Szybkiego powrotu do ścigania Robert

Menson
Posty: 98
Rejestracja: pn 19 lut, 2007 22:26

Post autor: Menson » śr 20 sty, 2010 11:10

Ten Berger to jakiś przydomek? Bo zauważyłem, że dużo ludzi tak na niego mówi/pisze.

Nie wiem już sam co o tym myśleć. Czy to wielki pech z tymi awariami, czy naprawdę Kubica ma jakieś niezwyciężone moce. Mam nadzieję, że limit pecha się wyczerpał...

Awatar użytkownika
kempa007
Posty: 156
Rejestracja: czw 20 kwie, 2006 17:01
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kempa007 » ndz 24 sty, 2010 11:45

Lepiej poogladac sobie fotki z przygotowan :-)

http://www.formula1.pl/F1_news-7802-Gal ... Carlo.html

Awatar użytkownika
lg2000
Posty: 1841
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 10:25
Lokalizacja: EPML

Post autor: lg2000 » śr 07 kwie, 2010 21:25

W bieżący weekend Kubica prawdopodobnie zamorduje następne Renault Clio. :mrgreen:
źródło

SpieprzajDziadu
Posty: 4
Rejestracja: wt 16 mar, 2010 13:31

Post autor: SpieprzajDziadu » sob 10 kwie, 2010 23:16

lg2000 pisze:W bieżący weekend Kubica prawdopodobnie zamorduje następne Renault Clio. :mrgreen:
źródło
Chyba raczej nie, prawdopodobnie KUB zrezygnuje ze startu, co prawda to wiadomość z Onetu ale bardzo prawdopodobne.

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » sob 10 kwie, 2010 23:23

SpieprzajDziadu pisze:
lg2000 pisze:W bieżący weekend Kubica prawdopodobnie zamorduje następne Renault Clio. :mrgreen:
źródło
Chyba raczej nie, prawdopodobnie KUB zrezygnuje ze startu, co prawda to wiadomość z Onetu ale bardzo prawdopodobne.
Zrezygnował. Tutaj masz bardziej wiarygodne źródło.

klik

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » czw 22 kwie, 2010 22:02

No i już jest po pierwszym dniu 34. Rajdu Mille Miglia :)

http://www.f1ultra.pl/index.php/wiadomo ... iglia.html
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » czw 22 kwie, 2010 22:04

obstawiamy na którym odcinku tym razem zakatrupi renówkę ? ;>
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
motomouse
Posty: 310
Rejestracja: ndz 14 paź, 2007 17:21
Lokalizacja:

Post autor: motomouse » czw 22 kwie, 2010 22:05

hideto pisze:obstawiamy
Ja myślę, że w końcu dojedzie.
Nobody expects the Spanish Inquisition!

lukaszlew77
Posty: 691
Rejestracja: czw 02 sie, 2007 14:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszlew77 » czw 22 kwie, 2010 22:16

To, że był najlepszy w swojej klasie dziwić nie powinno, bo jeździli po torze kartingowym. Tym razem dostał auto S1600, więc może będzie bardziej wytrzymałe niż to czym jeździł poprzednio(R3 Maxi?).

Rtoipb
Posty: 153
Rejestracja: pn 19 mar, 2007 15:38
Lokalizacja: Prawie Gliwice

Post autor: Rtoipb » czw 22 kwie, 2010 23:25

Obrazek
Kubicomaniak ;-)
Syberyjskie ślicznoty

Awatar użytkownika
snajper
Posty: 215
Rejestracja: pn 12 lis, 2007 15:01
Lokalizacja: Opole

Post autor: snajper » pt 23 kwie, 2010 12:56

hideto pisze:obstawiamy na którym odcinku tym razem zakatrupi renówkę ? ;>
Rajdowy pech dosięgnął Roberta Kubicę już podczas drugiego odcinka specjalnego 34. edycji Mille Miglia. W Renault Clio S1600 ekipy Twister Corse pojawiła się usterka skrzyni biegów.

Na pierwszym „prawdziwym” oesie rywalizacji Robert Kubica i Jakub Gerber zanotowali z powodu zablokowanej skrzyni biegów ponad ośmiominutową stratę do najszybszej załogi w składzie Paolo Andreucci i Anna Andreussi i ukończyli przejazd Colle San Zeno z 31. rezultatem.

– Zostałem na czwartym biegu – powiedział portalowi PIT STOP Robert Kubica. – Udało się zredukować do dwójki. Próbujemy jechać dalej.


źródło
"Trzymaj się Robert, to twój najważniejszy wyścig, musisz go wygrać!"

Awatar użytkownika
Invinciblee
Posty: 1260
Rejestracja: sob 27 gru, 2008 11:38
Kontakt:

Post autor: Invinciblee » pt 23 kwie, 2010 13:26

Ciekawe ilu kierowców kończyło by wyścig gdyby wróciły manualne skrzynie ze sprzęgłem :lol:

lukaszlew77
Posty: 691
Rejestracja: czw 02 sie, 2007 14:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszlew77 » pt 23 kwie, 2010 13:43

W S1600 jest sekwencja z tego co pamiętam.

Obrazek

Pewnie za bardzo jest przyzwyczajony do konstrukcji z F1, które to technologicznie na pewno są lepsze i wytrzymalsze.

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » pt 23 kwie, 2010 14:09

Pozwolę sobie jeszcze raz wkleić to, co wrzuciłem kiedyś do tematu "Kubica w prasie i mediach":
Na torze Sandown Raceway Robert Kubica dostał możliwość zaprezentowania sportowych osiągów Clio 200, ale Polak chyba zbyt optymistycznie podszedł do tego wyzwania i w rezultacie spalił sprzęgło. Na szczęście w pogotowiu czekał dodatkowy samochód, a Robert przyznał, że nie jest przyzwyczajony do prowadzenia aut z ręczną skrzynią biegów.
źródło

Rozumiem, że nie jest przyzwyczajony do takich konstrukcji, ale od razu nasuwa się pytanie czy to on zarzyna tak te rajdówki, czy też może clio to nie najlepsza konstrukcja (nie znam się na rajdach...)? I dalej: może jednak jest ziarenko prawdy w głosach o katowaniu bolidów, które pojawiały się gdy jeździł jeszcze w BMW?

lukaszlew77
Posty: 691
Rejestracja: czw 02 sie, 2007 14:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszlew77 » pt 23 kwie, 2010 14:25

doriano, patrz na mój post wyżej i zdjęcie. W S1600 masz jest sekwencyjna skrzynia biegów, więc to że nie za dobrze radzi sobie ze zwykłym sprzęgłem raczej ma mało wspólnego z tą awarią.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 23 kwie, 2010 14:29

zasadniczo to sprzęgła się na OSach nie używa :] tylko do startu i zatrzymania...

Moim zdaniem to nie jest przypadek, tak samo było z kimim i Miką w mclarenie... dziwnym tarfem to im awarie bolidów zdarzały się zdecydowanie częściej niż Coulthardowi. Kwestia stylu jazdy, sposobu zbijania biegów itp.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pt 23 kwie, 2010 14:31

Racja, jednak taka sekwencyjna skrzynia może być mniej wytrzymała na agresywne hamowanie silnikiem, które preferuje Kubica (czyli zbijanie biegów przy wyższych obrotach). Wiesz, w F1 skrzynia daje radę, w takim Clio już nie...

EDIT: to do postu Doriano i Łukasza.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
doriano
Posty: 3197
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 23:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: doriano » pt 23 kwie, 2010 14:34

lukaszlew77 pisze:doriano, patrz na mój post wyżej i zdjęcie. W S1600 masz jest sekwencyjna skrzynia biegów, więc to że nie za dobrze radzi sobie ze zwykłym sprzęgłem raczej ma mało wspólnego z tą awarią.
Nie sugerowałem, że awaria z wklejonego przeze mnie cytatu i ta "aktualna" mają wspólne podłoże, nazwijmy je, "techniczne" (i w znaczeniu techniki jazdy i w znaczeniu techniki zastosowanej w samochodzie). Jeśli moja wypowiedź zabrzmiała inaczej to sorry.

Chodziło mi raczej o ogólny wpływ stylu jazdy Roberta na maszyny i jego podejście do sprzętu (czyżby "brutalne"?).

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 23 kwie, 2010 14:37

yarpen.zirgin pisze:Racja, jednak taka sekwencyjna skrzynia może być mniej wytrzymała na agresywne hamowanie silnikiem, które preferuje Kubica (czyli zbijanie biegów przy wyższych obrotach). Wiesz, w F1 skrzynia daje radę, w takim Clio już nie...
a to akurat oczywiste, w rajdówce silnik nie kręci się do takich obrotów takich przeciążeń na trybach nie ma, ale... Robert powinien sobie zdawać z tego sprawę prawda ?

w BMW skrzynie też padały jak muchy, heidfeldowi o ile dobrze pamiętam... znacznie rzadziej się to zdarzało.

Więc to co piszesz, ani trochę nie przeczy temu, że Kubica ma bardzo obciążający pojazd styl jazdy.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pt 23 kwie, 2010 14:53

Nie twierdzę, że nie ma... wręcz przeciwnie, mój post można tłumaczyć na "może Kubica jeździ zbyt agresywnie dla skrzyni Clio".
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Robert Kubica w F1”