Dyskusja o przyszłości

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Dyskusja o przyszłości

Post autor: hideto » ndz 16 mar, 2008 19:14

W tym temacie proszę się wypowiadać na temat co byście w GP2 chcieli widzieć, jak powinno to wyglądać co powinno się wg. was zmienić.

Każda opinia zostanie wzięta pod uwagę przy tworzeniu nowego regulaminu i zasad prowadzenia ligi, prawdopodobnie te zmiany jako 'test' wystąpią już w sezonie letnim.

zapraszam do dyskusji.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » ndz 16 mar, 2008 19:26

Mimo, że już raczej nie zamierzam wrócić do GP2(chyba, że dla zdobycia doświadczenia i zabawy pojade w lidze letniej) powiem coś od siebie. Co do fizyki powinna być zmieniona. Może nie jest taka zła ale opony były zmorą tej fizyki. Softy na jedno okrążenie były świetnym pomysłem, ale hardy trzymające 6-8 okrążeń na Monaco to nie było ciekawe. Regulamin, kary , powinny zostac takie jakie były. Organizacja była świetna i za to wielkie dzięki, bo przez tą ligę zajarałem się rF i w ogóle simracingiem. Ten mod świetnie przygotował mnie do rozwijania kariery w wyższych ligach, wychował juz zwycięzców i częstych bywalców podium w F1L netrusha i venca. Sam mimo, że nie będe startował, jeżeli będzie to możliwe, zostawie swój team w lidze i będę próbował pomóc nowym adeptom simracingu.

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » ndz 16 mar, 2008 19:32

No to ja zacznę. (edit - pisałem ten post tak długo, że Piotrek mnie wyprzedził :P)

Pierwsze i najważniejsze do zrobienia - popracować nad nową, łatwiejszą, przystępniejszą i przez to lepszą fizyką (ukłon w stronę Mike'a). Różne warianty moglibyśmy testować właśnie w sezonie letnim.

Wg mnie Ci, którzy zadeklarują, że na przyszły sezon startują w GP2L to w niej startują. Chodzi mi o to, żeby nie można było jeździć i w GP2L i F1L, bo któreś z nich (prawie zawsze GP2L) zejdzie na 2 plan. Wybierasz jedną ligę i w niej jeździsz - chcesz się przenieść w trakcie sezonu, to się przenosisz i już nie wracasz.

Stałe składy ustalone przed sezonem. Dwuosobowe składy. Niech będą nawet 3 zespoły, ale 2-os. a nie 8 zespołów po 1 kierowcy.

Licencje - wszyscy, którzy teraz mają licencję, musieliby zdawać ją od nowa. Ci, którzy nie spełniliby wymogów, mogliby zostać testerami, doskonaląc swoje umiejętności na testach, a w późniejszym czasie po raz 2 podejść do zdawania.

Równie ważne - tory. Trzeba wybrać przed sezonem listę kilkudziesięciu torów na których jeździlibyśmy. Sezon trwałby tyle ile F1L. Wyścigi odbywałyby się systemem GP-GP-2 tyg. przerwy-GP-GP-2 tyg przerwy, itd. Torów jest mnóstwo, ale będziemy mieli całe wakacje na testowanie ich i wybieranie najlepszych.

Zarząd ligi - musiałyby być to osoby odpowiedzialne, które mają czas i chęci na prowadzenie i zajmowanie się GP2L. Wg mnie powinny być to 2 osoby + przewodniczący. Chętni zgłaszaliby swoje kandydatury, potem Mike, mc, powolniak i stara Rada Ligi GP2L wybraliby skład. Szefa GP2L wybrać można by albo poprzez głosowanie tych 3 osób, albo w/w wybraliby go.

Redakcja - w redakcji uczestniczyliby chętni, ale chętni i odpowiedzialni. 1 osoba do prowadzenia konferencji po, przed GP, 1 osoba do przeprowadzania wywiadów z pojedynczymi kierowcami, 3 osoby do prowadzenia Magazynu GP2L i 1 osoba nadzorująca to wszystko i pomagająca.

Zarówno zarząd ligi i Redakcja powinny zostać wybrane przed początkiem sezonu i nie powinny ulegać zmianom w trakcie. Ewentualnie do przyjęcia jest zrzeknięcie się zajmowanego stanowiska, ale wcześniej trzeba by upewnić się że będzie ktoś kto zastąpi.

Rozpisałem się, pisałem to od razu, bez czytania, za ewentualne błędy przepraszam. To co mi przyjdzie jeszcze do głowy postaram się napisać. Mam nadzieję, że moje uwagi pomogą w lepszej organizacji.
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » ndz 16 mar, 2008 19:43

Chipita wspomniał tu o torach. GP2L powinna odbywać się na torach ktore są w kalendarzu GP2Series. Nie byłoby tak dziwnych torów jak Knutstorp(który mimo wszystko mi sie podobał). Format wyścigów(piątek trening, sobota qual, niedziela wyścig) powinien zostać, ale to zależy czy nowym kierowcom bedzie to odpowiadać. Co do licencji zgadzam się z Chipitą, nowi jak i "starzy" kierowcy GP2L powinni zdawać na licencję przed sezonem. Co do zespołów też zgadzam się z Chipitą-może być i 5 teamów ale każdy po 2 kierowców, a nie 10 teamów z 1 kierowcą. Ja np. prawie cały sezon musiałem jeździć sam.

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » ndz 16 mar, 2008 19:47

Piotrek15 pisze:GP2L powinna odbywać się na torach ktore są w kalendarzu GP2Series
Nie do końca o to mi chodziło, bo jest też wiele innych ciekawych torów. Trzeba by przejrzeć i wybrać do testowania.
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 16 mar, 2008 19:51

Powiem też parę słów od siebie mimo że w GP2 startować nie będę.

Ligą zarzadzać powinni kierowcy z przewodniczącym który w lidze nie jeździ.

więcej weekendów GP, ale z pojedyńczymi wyścigami - mnie roboty dla zarzadu ligi

żaden zespół nie powinien mieć prawa startu bez pełnego składu

zmiana fizyki - wysłałem już email do testera hondu Kaguro z pytaniem o zachowanie się bolidu serii F3, nippon itp w różnych warunkach i sytuacjach.

nie wiem co więcej, jak przyjdzie mi coś do głowy to jeszcze napiszę.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » ndz 16 mar, 2008 19:54

hideto pisze:Ligą zarzadzać powinni kierowcy z przewodniczącym który w lidze nie jeździ.
Mi to pasuje, ale - wychodzi na to że musieli by być to kierowcy F1L, a wspominałeś kiedyś, że ty i Venc idziecie do F1L a GP2L zostawiacie nam. Więc jak w końcu będzie?
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 16 mar, 2008 19:55

Chipita, wiesz to propozycja 2 kierowców GP2 w radzie + np venc&ja jako przewodniczący do wydawania opinii w spornych kwestiach. Nie na zasadzie kata tylko kogoś w stylu konsultatnta.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Xcore
Posty: 1648
Rejestracja: pt 23 mar, 2007 15:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Xcore » ndz 16 mar, 2008 20:09

1. Zmiana fizyki - opony były do bani :P
2. Tory - trzeba wybierać jakieś normalniejsze :P GP2 jeździ na zdecydowanej większości na torach znanych z F1.
3. Zgadzam się co do tego, by kierowca GP2 nie mógłby jeździć w F1 ale wg. mniw mógłby być testerem.
4. GP2L Magazine było świetnym pomysłem, szkoda tylko, że skończył tak jak skończył.
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)

Awatar użytkownika
Frankozola
Posty: 222
Rejestracja: sob 12 sty, 2008 08:23
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Frankozola » ndz 16 mar, 2008 20:48

-Ja powiem tak wystąpiłem niestety tylko w 1 wyścigu i bardzo mi się spodobało
szczególnie chciałbym by więcej osób jeździło w Gp2L.
-Chciałbym tez aby osoby jeżdżące w gp2l mogły być tylko testerami w f1l ponieważ uczestnicy gp2l zaczęliby odchodzić do f1l i w połowie sezonu gp2l zostanie z 5 uczestnikami.W sumie to lepiej by zawodnicy z gp2l ćwiczyli jazdę w F1L
-Nie głupi pomysł by był żeby bolidy były trochę szybsze.
-Co do jakiś działów prasowych niech my czyli kierowcy się podzielą obowiązkami czyli jakieś wywiady, konferencje po wyścigach, opisy torów ,zespołów etc etc.
-Co do startu teamu bez pełnego składu.. chodzi ci o to że w każdym wyścigu ma być 2 kierowców czy o to że skład zespołu ma wynosić 3 osoby. Co do tego różnie może być czasem brak neta, czasem jakaś rodzina przyjedzie, czasem jakieś miłe/niemiłe wydarzenie

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 16 mar, 2008 22:14

Frankozola pisze:-Co do startu teamu bez pełnego składu.. chodzi ci o to że w każdym wyścigu ma być 2 kierowców czy o to że skład zespołu ma wynosić 3 osoby. Co do tego różnie może być czasem brak neta, czasem jakaś rodzina przyjedzie, czasem jakieś miłe/niemiłe wydarzenie
o to, że zgłaszany zespół ma mieć 2 kierowców.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » ndz 16 mar, 2008 22:26

Kilka moich uwag:

1. Opony są fajne, trzeba się nauczyć je oszczędzać.

2. Tory powinny być ciekawe, niekoniecznie takie jak w F1.

3. Fizyka może i powinna być prostsza, chociaż z tą też się dało pojeździć. Brak pomocy, a jeśli to z jakąś karą wagową. I najlepiej tylko TC.

4. Zarządzanie ligą mogłoby zostać jak jest, ja tam czas znajdę żeby na wyścigi popatrzeć. Oczywiście rozpatrujemy tylko zgłaszane incydenty i np. olewamy linię przy wyjeździe z boksu (jak wyjeżdżając komuś przeszkodzić, to zgłosi incydent i masz przeje**).

5. Magazyn odnosi się także do F1.

6. Nie zgadzam się, że team musi mieć 2 kierowców. Na pewno bzdurą jest, żeby teamy były ustalane już na początku rozgrywki.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
Ismola
Posty: 2705
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ismola » pn 17 mar, 2008 00:38

Ja opony bym zostawił! Ponieważ wtedy super ważna jest taktyka obrana przed wyścigiem! Tak jak ja jechał w GP Brazylii, byłem chyba najwolniejszy, ale miałem najlepszą taktyke i wygrałem! (No net się bawił, ale to inna sprawa).

Pomoce ja bym zostawił 2-3 blokowanie hamulców - low (nie koniecznie), Stability Control - low, TC - high. Ja z Auto Clutch nie korzystam, ale niech będzie :P

Fizyka też powinna jak dla mnie zostać!

A od kiedy można zgłaszać Teamy na sezon letni? :P I jeszcze jedno, czy sezon letni będzie liczony w statystykach jak zwykły sezon? :P

Ja zostaje w GP2 bez dwóch zdań!

Awatar użytkownika
Zeid
Posty: 441
Rejestracja: pt 21 wrz, 2007 18:06
Lokalizacja: Gorzów Wlkp./Gdańsk

Post autor: Zeid » pn 17 mar, 2008 01:33

W przyszłym sezonie chciałbym pojeździć w GP2 więc się wypowiem na temat fizyki.
Na pewno fizyka powinna być łatwiejsza w opanowaniu przez nowych kierowców. GP2 ma szkolić przyszłych kierowców F1 a mi dużo łatwiej jezdziło się na fizyce z F1 niż tej używanej w GP2. Tak chyba nie powinno być.
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2008 12:31 przez Zeid, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ismola
Posty: 2705
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ismola » pn 17 mar, 2008 01:38

Dlaczego nie? Przesiadasz się później na łatwiejszą i zasuwasz!

Awatar użytkownika
Zeid
Posty: 441
Rejestracja: pt 21 wrz, 2007 18:06
Lokalizacja: Gorzów Wlkp./Gdańsk

Post autor: Zeid » pn 17 mar, 2008 01:56

Ale wtedy odstraszacie od GP2 nowych ludzi. Wiele osób będzie się starało iść do F1 olewając GP2. A GP2 ma uczyć a nie dobijać. Z resztą wg mnie fizyki obu lig powinny być podobne, tyle że w GP2 można by było korzystać z większej ilości pomocy.

Awatar użytkownika
Frankozola
Posty: 222
Rejestracja: sob 12 sty, 2008 08:23
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Frankozola » pn 17 mar, 2008 07:32

Jak dla mnie i na pewno dla innych fizyka jest dobra ale opony się za bardzo zużywały co było dla wielu w tym mnie problemem
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2008 12:32 przez Frankozola, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » pn 17 mar, 2008 07:34

yarpen pisze:5. Magazyn odnosi się także do F1.

6. Nie zgadzam się, że team musi mieć 2 kierowców. Na pewno bzdurą jest, żeby teamy były ustalane już na początku rozgrywki.
Wątpię, żebyś znalazł chętnych, którzy zrobią magazyn i o F1 i o GP2.

Team musi mieć 2 kierowców. Umiejętności poszczególnych kierowców byłyby przecież sprawdzane w sezonie letnim, a potem we właściwym wiadomo byłoby kto jak jeździ i dobrałoby się teamy.
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » pn 17 mar, 2008 07:52

Chipita pisze:
yarpen pisze:5. Magazyn odnosi się także do F1.

6. Nie zgadzam się, że team musi mieć 2 kierowców. Na pewno bzdurą jest, żeby teamy były ustalane już na początku rozgrywki.
Wątpię, żebyś znalazł chętnych, którzy zrobią magazyn i o F1 i o GP2.

Team musi mieć 2 kierowców. Umiejętności poszczególnych kierowców byłyby przecież sprawdzane w sezonie letnim, a potem we właściwym wiadomo byłoby kto jak jeździ i dobrałoby się teamy.
Ja z Miszczukiem już dawno wyrażaliśmy chęć wypuszczenia takiego magzynu tylko we dwóch to nie da rady. Nie wiem jak Miszczuk ale ja dalej mogę sie tym zająć.

Co do pomocy. Ta liga ma szkolić nowych adeptów simracingu, więc kilka pomocy musi zostać. Ja np sezon zaczynałem na klawiaturze. Ale prawdą jest to, że ludzi muszą zrozumieć, że do simracingu potrzebne są kierownixe i pady. Ale najpierw musi to wciągnąć tak jak wciągnęło mnie i kupiłem kierownicę. Myśle, że takie pomoce jakie zaproponowal Ismola są w sam raz.

Awatar użytkownika
MikeF1
Posty: 433
Rejestracja: pt 10 sie, 2007 16:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MikeF1 » pn 17 mar, 2008 08:42

A ja uważam, że można odblokować kilka opcji przy tworzeniu setupów albo poszerzyć trochę ich zakres lub zmienić skalę, oraz koniecznie poprawić opony. Nie chodzi tu o zużycie opon, tylko ich przegrzewanie. Ja jadąc na samym TC low nie mogłem utrzymać odpowiedniej temperatury tylnich opon a co dopiero taki początkujący... Można przecież zmienić skalę zużycia różnych mieszanek. Softy stracą połowę swojej wartości np po 3 okrążeniach a hardy po 12 itp a nie przez temperaturę. Poponuję też trochę zwiększyć dystans wyścigów, żeby ewentualni nowi nie starali się za wszelka cenę na 1 okrążeniu wygrać wyścig. Btw w F1L od przyszłego sezonu dystans będzie RACZEJ minimum 75% jak nie wiecej... Tory proponuję z kalendarza F1L ale również kilka wyjątków powinno być. Można też prowadzić delikatne kary wagowe za używanie pomocy, żeby promować ambitniejszych kierowców.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pn 17 mar, 2008 08:59

jeszcze jeden pomysł ;-) zmiana tekstur opon na faktyczne slicki, zaraz się tym zresztą zajmę.
Ostatnio zmieniony pn 17 mar, 2008 12:33 przez hideto, łącznie zmieniany 1 raz.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Frankozola
Posty: 222
Rejestracja: sob 12 sty, 2008 08:23
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Frankozola » pn 17 mar, 2008 09:25

dobry pomysł :D

[ Dodano: Pon 17 Mar, 08 10:07 ]
Moge pomóc z Magazynem f1l i gp2l .. niech może bolidy będą troszke szybsze i przetestujmy inne mody

Awatar użytkownika
Miszczuk
Posty: 739
Rejestracja: wt 07 sie, 2007 11:42
Lokalizacja: Kowary

Post autor: Miszczuk » pn 17 mar, 2008 12:03

Franek Ty na razie jeździj tym jaki jest :razz:

Co do magazynu to jasne że nadal chętny, vilart również

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pn 17 mar, 2008 12:24

Hmm... skoro do magazynu jest tylu chętnych, to ja chętnie podejmę się roli redaktora :) Od siebie obiecuję magazyn co 2 tygodnie, w którym minimum jeden artykuł będzie mój. Mam też kilka pomysłów na ten magazyn!

EDIT:
Co do opon, to może macie rację, ja jeździłem z TC high. Ale jak już będziecie te opony robili, to fajnie by było zmienić softy, żeby dłużej trzymały. Będzie wtedy jakaś taktyka potrzebna, nie tylko "hard i jeden stop".
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » pn 17 mar, 2008 15:23

Ja chciałbym zająć się wywiadami i konferencjami. Oczywiście byłyby one publikowane w Magazynie. Mamy kilku chętnych:
- yarpen - redaktor (artykuły)
- Miszczuk - ?
- vilart - ?
- Franek - ?
- Chipita - konferencje i wywiady

Potrzebujemy grafika, który doda obrazki, itd. i scali wszystko w jedno, osobę zajmującą się "Okrążenie toru z..." oraz jeszcze jedną do pisania artykułów.

Magazyn wg mnie wyglądałby tak - 2 artykuły 2 osób, konferencja, wywiad, okrążenie toru z... i to chyba wszystko. Moglibyśmy zrobić ten magazyn w letniej lidze, żeby zobaczyć jak to wychodzi.
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pn 17 mar, 2008 15:33

Chipita, nie wchodź w nie swoje kompetencje :P Skoro zostałem redaktorem, decyduję co następuje:
Jak wszyscy zainteresowani się wypowiedzą, podzielimy role.

Chipita pisze: Potrzebujemy grafika, który doda obrazki, itd. i scali wszystko w jedno, osobę zajmującą się "Okrążenie toru z..." oraz jeszcze jedną do pisania artykułów.
Grafik by się przydał i ktoś do składania. O reszcie pogadamy później.
Chipita pisze: Magazyn wg mnie wyglądałby tak - 2 artykuły 2 osób, konferencja, wywiad, okrążenie toru z... i to chyba wszystko. Moglibyśmy zrobić ten magazyn w letniej lidze, żeby zobaczyć jak to wychodzi.
Konferencja pewnie będzie, wywiad na pewno. Z artykułami może być różnie, chociaż mam jakąś wizję tego wszystkiego. Ale nie chcę zdradzać szczegółów, więc jak się dziennikarskie grono wyklaruje obgadamy wszystko "w redakcji".
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
Chipita
Posty: 2345
Rejestracja: pn 22 paź, 2007 16:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Chipita » pn 17 mar, 2008 15:39

Kiedy zaczyna się sezon letni?
ESPAÑA !!!

Awatar użytkownika
SFMaciuś
Posty: 7
Rejestracja: wt 19 lut, 2008 16:59
Lokalizacja: Sypniewo

Post autor: SFMaciuś » pn 17 mar, 2008 16:29

Ja jeszcze z Wami w lidze nie jeździłem, ale mam zamiar, więc przedstawię tu moje propozycje:
- nie widzę potrzeby dodawania ułatwień, wszystko powinno być jak najbardziej wierne zmaganiom na torze, w końcu na tym polega simracing :D
- magazyn to bardzo ciekawy pomysł
- tory IMHO powinny być te co w GP2

Awatar użytkownika
Frankozola
Posty: 222
Rejestracja: sob 12 sty, 2008 08:23
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Frankozola » pn 17 mar, 2008 16:32

juz nie przesadzajmy z tymi utrudnieniami na aktualej fizyce cieżko jeździ sie bez tc, opony ostro sie grzeją. CO do magazynu ja móglbym chetnie przeprowadzac konferencje

Awatar użytkownika
SFMaciuś
Posty: 7
Rejestracja: wt 19 lut, 2008 16:59
Lokalizacja: Sypniewo

Post autor: SFMaciuś » pn 17 mar, 2008 16:36

TC?! W GP2?! Szaleństwo :wink: Nie wiem, czy opony się rzeczywiście tak źle zachowują, jeśli tak, to oczywiście to powinno zostać zmienione, ale kontrola trakcji to moim zdaniem zły pomysł.

Zablokowany

Wróć do „Informacje Prasowe”