Egzamin na Licencję - Xcore

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Egzamin na Licencję - Xcore

Post autor: hideto » śr 31 paź, 2007 20:26

Egzamin na licencję odbędzie się w czasie piątkowych oficjalnych testów na torze Sugo.

składać sie będzie z 2 częsci:

teoretycznej - 10 pytań dotyczących regulaminu GP2L, zasad wyścigowych itp
praktycznej - 2 zadania praktyczne które przedstawione ci będą na torze w czasie wykonywania egzaminu.


podpisano Rada GP2L
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » wt 06 lis, 2007 20:18

część Teoretyczna

pytania:
1. Jedziesz za bolidem, opozniasz hamowanie, ale zauwazasz ze bolid przed Toba hamuje szybciej co robisz?
2. Widzisz niebieska flage na ciasnym, oraz trundym zakrecie, co robisz?
3. Wypadłeś z toru, a za Tobą jada kierowcy, co robisz?
4. Wybuchł Ci silnik na prostej, co robisz?
5. W wyniku kontaktu straciłeś przedni spojler, co robisz w pierwszej kolejnosci?
6. W trakcie walki straciłeś panowanie nad bolidem, co robisz?
7. Podczas startu na poczatku stawki doszlo do karambolu i cala szerokosc drogi jest zablokowana, co robisz?
8. Masz uszkodzony bolid, że trudno go opanować, co robisz?
9. Jesteś w serii ciasnych zakretów, a przed Tobą znajduje się dużo wolniejszy bolid, co robisz?
10. wyjeżdżasz z PitLine jakich zasad przestrzegasz ?

odpowiedzi:

1. Reaguje odpowiednio szybko - puszczam hamulec, zjeżdżam z linii jazdy bolidu przede mną, hamuje tak mocno jak sie da, i składam się w zakręt dopiero gdy on to zrobi
2. Jako maruder nie przeszkadzając szybko usuwam się na pobocze, a tym bardziej z linii jazdy, i spokojnie go przepuszczam
3. Czekam aż mnie wyprzedzą i jak nie będę miał za sobą nikogo wracam na tor - ważne żeby w nikogo nie uderzyć, gdy wypadnę, poza tym jeśli jestem kawałkiem bolidu na linii jazdy, a bolid za mną ma jeszcze troche drogi do mnie to moge mu się usunąć z linii jazdy, chociażby wrzucając wsteczny i się cofnąć, by nie przeszkadzać temu który mnie wyprzedza.
4. Zjeżdżam na pobocze, hamuje, i opuszczam wyścig (ESC-Exit to monitor)
5. Usuwam się z drogi dla innych pojazdów jadących za mną, a jeżeli takowych nie ma powracam na tor, i jadę uważnie przepuszczając szybszych ode mnie i zjeżdżam do boksu na wymianę.
6. Staram się panowanie odzyskać, a jeśli musze już tego spina zrobić robie go na poboczu, ważne by nie doprowadzić z przeciwnikiem z którym walczę, ani z żadnym innym który jedzie przed/za mną.
7. Hamuje odpowiednio wcześnie, wyprzedzam pobocze nie robiąc krzywdy innym.
8. Opuszczam wyścig nie narażając na uszkodzenie bolidu innych.
9. Hamuję przed nim nie uszkadzając jego bolidu, czekam aż bolid opuści serię zakrętów, po czym wyprzedzam go w dalszej części toru.
10. Nie przekraczam białej linii, upewniam się czy przy wyjeździe nikomu nie przeszkodzę w złożeniu się w następny zakręt.

Rada stwierdza 9/10 poprawnych odpowiedzi.
Błędna odpowiedz - pytanie nr 2
poprawna odpowiedź na pytanie nr 2
Staram się przepuścić dublującego kierowcę przed serią ciasnych zakrętów. Jeżeli jednak nie było to możliwe jadę swoim tempem do pierwszego miejsca nadającego się na przepuszczenie jadącego za mną.

Xcore zostaje dopuszczony do części praktycznej która odbędzie się w piątek.
Ostatnio zmieniony śr 07 lis, 2007 15:48 przez hideto, łącznie zmieniany 1 raz.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Matthias
Posty: 518
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 10:46
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Matthias » wt 06 lis, 2007 20:56

Gratulacje ;)

netrush
Posty: 265
Rejestracja: czw 19 kwie, 2007 13:06
Lokalizacja: z Paddocku

Post autor: netrush » wt 06 lis, 2007 21:24

to ja bym nie zaliczył ja wszędzie dałbym FULL ATTACK :D

Awatar użytkownika
Ismola
Posty: 2705
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ismola » wt 06 lis, 2007 21:31

E nie takie trudne, myślałem, żę będą gorsze :P

Awatar użytkownika
Xcore
Posty: 1648
Rejestracja: pt 23 mar, 2007 15:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Xcore » wt 06 lis, 2007 21:46

netrush pisze:to ja bym nie zaliczył ja wszędzie dałbym FULL ATTACK :D
Ja chce jeździć!!!!!
Ismola pisze:E nie takie trudne, myślałem, żę będą gorsze
To było łatwe poczekaj na test praktyczny muahahahaha
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)

Awatar użytkownika
Ismola
Posty: 2705
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ismola » wt 06 lis, 2007 22:23

Test praktyczny będzie lajtowy :) Przecież nie będą ci kazać jeździć na czas tylko bezpiecznie...

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » śr 07 lis, 2007 08:42

Idealnie by było, gdyby ta bezpieczna jazda była odpowiednio szybka. Tak jak w życiu, prędkość bezpieczna nie równa się prędkości bardzo małej.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
MikeF1
Posty: 433
Rejestracja: pt 10 sie, 2007 16:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MikeF1 » śr 07 lis, 2007 14:07

Hideto, fajne pytania na tą licencję. Gratulacje :D
a ten nr 8... :P

Awatar użytkownika
Ismola
Posty: 2705
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 15:01
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ismola » śr 07 lis, 2007 16:21

Ale ja w ósmym bym źle odpowiedział :P Ja bym zjechał na pita :P Chyba, że zawieszenie za mocno rozwalone :P

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » śr 07 lis, 2007 16:25

MikeF1 pisze:Hideto, fajne pytania na tą licencję. Gratulacje :D
Pytania ułożył Matthias...
a ten nr 8... :P
Senne ludzie kochają bo wyścig przejechał z niedziałającymi hamulcami... a mi będziecie do końca życia wypominać...
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
MikeF1
Posty: 433
Rejestracja: pt 10 sie, 2007 16:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MikeF1 » śr 07 lis, 2007 16:51

Hideto ja Ci nic nie wypominam ;] Po prostu mi się przypomniało. Jeśli bez hamulców potrafisz jechać bez wypadania z dużą prędkością po za tor, to dojedź do końca jak masz 1-2 okrążenia do końca. Ale wiesz... jak co okrążenie gdzieś wypadasz, to chyba lepiej dać sobie spokój ;]
Ostatnio zmieniony śr 07 lis, 2007 17:06 przez MikeF1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Xcore
Posty: 1648
Rejestracja: pt 23 mar, 2007 15:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Xcore » śr 07 lis, 2007 16:56

W 8. miało być że trudno go opanować, czyli wg. mnie chodziło o zawieszenie a w takim momencie dałbym sobie spokój

[ Dodano: 9 Listopad 2007, 15:37 ]
Bry....To już dziś...bry
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 09 lis, 2007 22:00

część Praktyczna

w ramach tej części odbyły się 3 testy

test 1 - jazda w bliskiej odległości za bolidem przeciwnika i próba wyprzedzania - 5 okr
test 2 - jazda przed bolidem przeciwnika i próba obrony swej pozycji - 5 okr
test 3 - przejazd określonej ilości okrążeń w wyznaczonym limicie czasowym. 5 okr w 10 minut

Test 1 - zaliczone, brak zastrzeżeń.
Test 2 - zaliczone, w czasie obrony pozycji możesz zmienić linię jazdy raz proszę mieć to w przyszłości na uwadze.
Test 3 - zaliczone, brak zastrzeżeń.

Gratuluję otrzymujesz licencję do startów w GP2
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Xcore
Posty: 1648
Rejestracja: pt 23 mar, 2007 15:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Xcore » pt 09 lis, 2007 22:02

O ja je*ie zdałem!!! JUPI JUPI JUPI!!!!!
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)

Zablokowany

Wróć do „Wyścigi”