GP Niemiec - Dyskusje
Moderator: Moderatorzy
Np pierwsze 2 okrążenia Race 1 w moim wykonaniu trwały 2:51:143, w sprincie zajęło mi to z wiadomych przyczyn 3:42:076 a więc praktycznie minutę dłużej. Zepsutego zawieszenia które mi doskwierało przez cały wyścig na czas już przeliczać mi się nie chce.
Kary nie są wysokie, zwłaszcza względem strat u przeciwnika które dane zdarzenia wywołują. Są jednak wysokie na tyle by były wyraźnie odczuwalne przez osobę która się danego przewinienia dopuściła.
Kary nie są wysokie, zwłaszcza względem strat u przeciwnika które dane zdarzenia wywołują. Są jednak wysokie na tyle by były wyraźnie odczuwalne przez osobę która się danego przewinienia dopuściła.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill
Nie, nie - pisalem, ze padl na 19 okrazeniu, czyli przejechalem gdzies tak 18,5 okr. Ale zwrociles slusznie uwage, ze przeturlalem sie ponad 80% dystansu pokonanego przez lidera, czyli w mysl regulaminu powinienem byc sklasyfikowany.qwert pisze:Z tego co mówił Debeo, silnik padł mu na 20-tym okrążeniu (chyba, ze się mylę).
Nie rozbijal, tylko zaparkowal na poboczu z wiadomych wzgledow :razz:del pisze:Xcore ma racje zdaje sie, bo go mijałem jak sie akurat rozbijał
http://www.metacafe.com/watch/2355048/g ... p2_league/
A tu do pobrania na kompa: http://files.filefront.com/R1+2avi/;13120232;/file
A tu do pobrania na kompa: http://files.filefront.com/R1+2avi/;13120232;/file
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)
Jestem Ikskorem :)
- yarpen.zirgin
- Posty: 4404
- Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46
Yarpen tak generalnie to to była jedna wielka walka ale o przetrwanie, nie wiem dlaczego ale wiekszość przystapiła do wyścigu zdekoncentrowana (np ja :razz: ), każdy chyba uwierzył w wysoką przyczepność mechaniczną toru i wyszedł z zalożenia jakos to bedzie. Niestety życie pokazało coś innego (jak zawsze :mrgreen: ). Stąd ta rekordowa ilość kar i kraks. Mam nadzieję że na Hungaro bedzie lepiej, (tak jak w Monaco) bo naprawde tor wymaga dużo przygotowań i cieżkiej pracy :lol: Więc chłopaki ćwiczyc, ćwiczyc :mrgreen:
"FSO GP2 Team"
- yarpen.zirgin
- Posty: 4404
- Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46
Właśnie właśnie, mojego odważnego, cudownego, wspaniałego, pierwszego w karierze wyprzedzania nie było! Buuuuuuuu :P A tak ogólnie, to mysle że duża ilość wypadków mogła brać się też z tego, że różnice pomiędzy ludźmi były mniejsze niż zawsze? (Tzn najlepsi trzytmali sie blisko najlepszych, słabsi blisko słabszych itp). A może dlatego, że jest nas w końcu więcej niż 6 na starcie ;)
Zwyciężają tylko tacy, którzy nie tracą wiary.
http://files.filefront.com/German+GP+Ra ... einfo.html - R2
[ Dodano: Czw 29 Sty, 09 16:20 ]
Wbrew pozorom, nie będziecie musieli niczego ściągać :P
[ Dodano: Czw 29 Sty, 09 16:20 ]
Wbrew pozorom, nie będziecie musieli niczego ściągać :P
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)
Jestem Ikskorem :)
- yarpen.zirgin
- Posty: 4404
- Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46