GP Niemiec - Dyskusje

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Rieston
Posty: 109
Rejestracja: wt 19 sie, 2008 10:24

Post autor: Rieston » czw 15 sty, 2009 20:58

Spokojnie taki czas ma przy czystym przejezdzie ale podczas treningu dzisiaj z pelnym bakiem robilem czasy 1:21:2 - 1:22:4 Wiec nie jest zle
"FSO GP2 Team"

Awatar użytkownika
Korbaczek
Posty: 892
Rejestracja: sob 29 wrz, 2007 16:47
Lokalizacja: Przeźmierowo
Kontakt:

Post autor: Korbaczek » czw 15 sty, 2009 20:59

A po co taki duży docisk? Toż to nie Monako. Zdjęli skrzydła w ogóle.

Awatar użytkownika
Xcore
Posty: 1648
Rejestracja: pt 23 mar, 2007 15:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Xcore » czw 15 sty, 2009 21:01

Rieston pisze:Wiec nie jest zle
Jak dla kogo :P
Korbaczek pisze:A po co taki duży docisk? Toż to nie Monako. Zdjęli skrzydła w ogóle.
Hymm... na FL powinniśmy dobrać się w pary i pozdejmować sobie skrzydła nawzajem ;)
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » pt 16 sty, 2009 21:02

Moja kierownica powróciła do życia (kilka min temu xD) tak wiec jeśli uznam, ze dam rade to pojadę w race :)

Awatar użytkownika
Rieston
Posty: 109
Rejestracja: wt 19 sie, 2008 10:24

Post autor: Rieston » pt 16 sty, 2009 21:19

:mrgreen:
"FSO GP2 Team"

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » sob 17 sty, 2009 11:45

Chyba jednak nie pojadę, musiał bym podejść z marszu a dodać do tego bardzo słabą dyspozycje kierownicy (działa ale kiepskawo) to może nie być za ciekawie... jeszcze się zastanowię... :roll:

Awatar użytkownika
del
Posty: 2343
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 00:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: del » sob 17 sty, 2009 14:18

Nie kombinuj tylko jedź, ja w GB jechałem z marszu i nawet ukończyłem wyścig :P Tu też tak pojade i nie narzekam - słowem wskakuj w bolid i startuj :)
Zwyciężają tylko tacy, którzy nie tracą wiary.

Awatar użytkownika
Xcore
Posty: 1648
Rejestracja: pt 23 mar, 2007 15:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Xcore » sob 17 sty, 2009 14:25

Jak z marszu? Jeszcze tydzień :P
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » sob 17 sty, 2009 14:41

serio? :shock: tydzień? no to **** :). jak kiera wytrzyma tydzień eksploatacji to jadę :)


Mówiłem, że będę niemiły - warn. Miszczuk.
Ostatnio zmieniony sob 17 sty, 2009 14:46 przez maka87-1992, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » sob 17 sty, 2009 20:00

http://pl.youtube.com/watch?v=g4sJGeYOc ... annel_page

jakby ktoś był łaskaw wytknąć błędy to byłbym wdzieczny

ps - dzwiek słaby bo nie potrafie przestawic na inne zrodło dzwieku niz mikrofon

Awatar użytkownika
Xcore
Posty: 1648
Rejestracja: pt 23 mar, 2007 15:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Xcore » sob 17 sty, 2009 20:28

Duuuuuży docisk, ja po najdłuższej prostej hamuje mniej więcej jak się tarka zaczyna :P Albo to ja mam za mały :P Ale najprawdopodobniej musisz jechać w zakrętach szybciej i odważniej.
Nie mogę ci pomóc
Jestem Ikskorem :)

Awatar użytkownika
jaro738
Posty: 2949
Rejestracja: śr 13 gru, 2006 20:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: jaro738 » sob 17 sty, 2009 20:45

docisk okolo 15, po chwili przerwy zobaczymy co mi da nizszy :P

Awatar użytkownika
Korbaczek
Posty: 892
Rejestracja: sob 29 wrz, 2007 16:47
Lokalizacja: Przeźmierowo
Kontakt:

Post autor: Korbaczek » sob 17 sty, 2009 20:52

To zdecydowanie za dużo.

Skoro nawet ja, masta blasta, spinów daje rade na 6/9 to i Ty sobie spokojnie poradzisz.

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pn 19 sty, 2009 08:24

To co już mówiłem, wyjście jest ważniejsze niż wejście w zakręt. Spróbuj hamować trochę wcześniej i wcześniej dodawać gazu. I używaj całego toru, a nie że na wyjściu ustawiasz się na środku i rura... trochę więcej gazu, żeby Cię wyrzuciło do tarki.

T1 więcej gazu na wyjściu. Ten długi łuk między T2 i T3 bardziej po wewnętrznej. Wyjscie ostatniego zakrętu jest bardzo ważne, więc postaraj się mieć na wyjściu jak największą prędkość. Zahamuj wcześniej, pójdź bardziej na wew i wcześnie, mocno gaz.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
Miszczuk
Posty: 739
Rejestracja: wt 07 sie, 2007 11:42
Lokalizacja: Kowary

Post autor: Miszczuk » czw 22 sty, 2009 23:03

Dzisiaj na serwerze była dyskusja na temat T1. Obowiązuje tam zasada taka jak zawsze:
2 koła na torze tarka nie jest torem jak ktoś się nie mieści to obok gazu ma hamulec.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » czw 22 sty, 2009 23:27

To się zdecyduj, bo jak rozmawialiśmy kilka dni temu to doszliśmy do wspólnego wniosku, że dopuszczalne jest na tym zakręcie wjazd całym bolidem na zielone pole za tarką...
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
Korbaczek
Posty: 892
Rejestracja: sob 29 wrz, 2007 16:47
Lokalizacja: Przeźmierowo
Kontakt:

Post autor: Korbaczek » czw 22 sty, 2009 23:37

Jak dla mnie to najlepszy były kompromis - tarka na tym zakręcie również należy do toru.

Nie bądźmy bardziej zasadniczy niż sędziowie FIA, którzy przymykali oko na wyjazd całego bolidu poza takę w którymś z wyścigów (niestety nie pamiętam którym).

To ma być w końcu zabawa. Wiadomo, że wszystko w granicach rozsądku. Jak ktoś pojedzie zakręt na pełnym gazie i go wywali na 8m od toru, no to rzeczywiście można się przyczepić. Ale zakręt można zwyczajnie przestrzelić, 0.5s za późno/wcześnie zacząć skręcać i nas wyrzuci.

Także proponowałbym zostawić jakiś margines błędu. A przecież każdy i tak stara się trafić w zakręt jak najlepiej, bo wtedy nie tracimy czasu na podrzucenie na tarce, czy też w drugim przypadku na pokonanie kawałka toru na piachu.

Awatar użytkownika
del
Posty: 2343
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 00:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: del » czw 22 sty, 2009 23:40

Panowie, prawda jest taka że i tak potem tych powtórek z każdego zakrętu nie przeglądacie, bo jakbyście przeglądali, to w takiej GB kar by trochę było ;) No więc może po prostu pamiętajmy na T1 o tym, żeby nie przegiąć rozsądnych granic i tyle.
Zwyciężają tylko tacy, którzy nie tracą wiary.

Awatar użytkownika
Miszczuk
Posty: 739
Rejestracja: wt 07 sie, 2007 11:42
Lokalizacja: Kowary

Post autor: Miszczuk » pt 23 sty, 2009 01:46

Wiadomo że w race to nikt tego nie upilnuje, chodzi głównie o qual aby ktoś za bardzo z poszerzeneim nie przeginał :neutral:

Awatar użytkownika
MikeF1
Posty: 433
Rejestracja: pt 10 sie, 2007 16:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MikeF1 » pt 23 sty, 2009 02:49

Proponuję wam zasadę: - wyjechałem 4 kołami po za tor chociaż 2 koła mają być na torze, na następnym okrążeniu tego nie zrobię.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 23 sty, 2009 02:51

Nie no sprawa wygląda tak na T1,

albo trafiasz idealnie w krawężnik po prawej i się mieścisz 2 kołami w torze, albo nie trafiasz i jedziesz 2 kołami po tarce i 2 po zielonym.

Różnica w czasie jest na prawdę znikoma. Problem polega na tym gdy ktoś pojedzie 10m dookoła T1... bo w ten sposób można już dużo na prędkości zyskać.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pt 23 sty, 2009 08:35

Mike, oni mówią o quali. Z Twoją zasadą jadę mierzone 10m poza torem a wyjazdowe na torze :P
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
Rieston
Posty: 109
Rejestracja: wt 19 sie, 2008 10:24

Post autor: Rieston » pt 23 sty, 2009 10:25

Podobna sytuacja z T1 byla w GP Brytani i tam nie bylo mowy o zadnym wyjatku. Miszczuk sam mowiles do Xcora chyba "To zwolnij" Wiec tutaj dlaczego ma byc wyjatek sa zasady i ich przestrzegamy albo na kazdym torze wprowadzajmy wyjatki. W czasie wyscigu oczywiscie moze sie zdazyc taki wyjazd i tu nie ma problemu (chyba ze ktos na kazdym okrazeniu bedzie robil sobie takie spacery), Generalnie chodzi o qual gdzie takim wyjazdem mozna zyskac te ulamki s ktore zawaza na PP.
"FSO GP2 Team"

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pt 23 sty, 2009 10:59

Sprawa prosta, nie będziemy chyba zmieniać zasad dla każdego zakrętu w każdym torze. Regulamin jasno precyzuje, co jest wyjazdem poza tor a co jazdą na torze.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
MikeF1
Posty: 433
Rejestracja: pt 10 sie, 2007 16:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MikeF1 » pt 23 sty, 2009 17:24

aa na qual to tak, wyjazd po za tor bez zdjęcia nogi z gazu - nie zaliczone... Tak przynajmniej w F1L mamy.

Awatar użytkownika
qbx
Posty: 191
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 12:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbx » pt 23 sty, 2009 22:16

Miszczuk pisze:Wiadomo że w race to nikt tego nie upilnuje
Sprawdzenie repa to nawet nie 10 minut, ale fakt komu by sie chciało :P

Awatar użytkownika
Venceremos
Posty: 2020
Rejestracja: wt 01 sie, 2006 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Venceremos » pt 23 sty, 2009 23:58

qbx pisze:Sprawdzenie repa to nawet nie 10 minut, ale fakt komu by sie chciało :P
10minut x liczba startujących w GP. Uwierz mi... przerabiałem to w zeszłym sezonie w GP2. Wtedy z Hide przeglądaliśmy całe replaye. Dobre 1-1.5h z głowy po każdym wyścigu.
"Formula 1 is not a sport" - Jedyna rozsądna wypowiedź Alonso :D

Awatar użytkownika
del
Posty: 2343
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 00:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: del » sob 24 sty, 2009 00:03

10minut x liczba startujących w GP
Wystarczy wybrać FreeCam i ustawić na newralgicznym zakręcie, tak zrobiłem jak pomagałem miszczukowi w Hiszpanii, i poniżej 10 minut zeszło z całą pewnością ;)
Ale ja i tak myśle, że jak wszyscy ustalimy że jeździmy uczciwie, to tak będzie, bo to nie wyścigi o złote kalesony ;)
Zwyciężają tylko tacy, którzy nie tracą wiary.

Awatar użytkownika
qbx
Posty: 191
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 12:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbx » sob 24 sty, 2009 00:10

Venceremos pisze:
qbx pisze:Sprawdzenie repa to nawet nie 10 minut, ale fakt komu by sie chciało :P
10minut x liczba startujących w GP. Uwierz mi... przerabiałem to w zeszłym sezonie w GP2. Wtedy z Hide przeglądaliśmy całe replaye. Dobre 1-1.5h z głowy po każdym wyścigu.
Nie mówię o całych wyścigach tylko jednym zakręcie, z reszta nawet cały wyścig z programem scalającym vcr żaden problem.

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » sob 24 sty, 2009 21:40

No niestety FATALNY! wyścig w moim wykonaniu :( ... kilka metrów przed boxem kończy mi się paliwo... wiedzialem ze będzie ciężko ale większego wyjścia nie miałem gdyż Rieston stracił spojler... ogólnie KICHA :(

Zablokowany

Wróć do „Wyścigi”