FSO GP2 TEAM

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

FSO GP2 TEAM

Post autor: Piotrek15 » sob 19 kwie, 2008 00:10

Obrazek


Osiągnięcia zespołu
Pełne sezony: 1
Tytuły mistrza świata konstruktorów: 0
Tytuły mistrza świata kierowców: 0
Miejsce w poprzednim sezonie: 7


Profile kierowców:



Nick: maka
Imię:Mariusz
Sprzęt:Gembird Vibration
Przeszłość z rFactor:od marca 2008
Zwycięstwa:0
Podium:0
Punkty: 10(sezon letni)
Największe osiągnięcie:4 miejsce w wyscigu długim i sprincie na Fuji
Kariera: w F1 Chellenge w nfs nigdy nie grałem i nie zamierzam, trochę w GP4 ale tylko troche

Drugi kierowca
Nick:Rieston
Imię:
Sprzęt:
Przeszłość z rFactor
Zwycięstwa:
Podium:
Punkty:b
Największe osiągnięcie:-
Kariera:
Ostatnio zmieniony ndz 21 wrz, 2008 20:56 przez Piotrek15, łącznie zmieniany 6 razy.

dudek14
Posty: 6
Rejestracja: pn 17 mar, 2008 18:16

Post autor: dudek14 » sob 19 kwie, 2008 13:37

ja chce być drugim kierowcą

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » sob 19 kwie, 2008 14:14

Pokażesz dobrą jazdę to dostaniesz fotel :)

Awatar użytkownika
MaŁy
Posty: 13
Rejestracja: pt 18 kwie, 2008 22:14
Lokalizacja: Leszno

Post autor: MaŁy » ndz 01 cze, 2008 11:57

Jeśli nie uda mi sie rozwiązać problemów z hamachi to rezygnuje z ligi :sad:


P.S. Na razie nie wiem jak to naprawić więc Piotrek już możesz szukać drugiego kierowcy

Awatar użytkownika
Miszczuk
Posty: 739
Rejestracja: wt 07 sie, 2007 11:42
Lokalizacja: Kowary

Post autor: Miszczuk » ndz 01 cze, 2008 12:04

1. Odinstaluj
2. Ściągnij ponownie z innego źródła
3. Zainstaluj
Nie działa?
Sprawdź czy nic nie blokuje Ci połączenia w stylu firewall lub inne gówno.
Nie działa?
Zmieniłeś w ustawieniach połączeń w rF z ISDN na LAN?

Awatar użytkownika
MaŁy
Posty: 13
Rejestracja: pt 18 kwie, 2008 22:14
Lokalizacja: Leszno

Post autor: MaŁy » ndz 01 cze, 2008 12:09

Działało zawsze i nagle przestało

Nic mi nie blokuje

Zmieniłem na LAN

I dalej nic :sad:

Tadzix
Posty: 15
Rejestracja: czw 28 lut, 2008 18:14
Lokalizacja: KST

Post autor: Tadzix » ndz 01 cze, 2008 12:41

Zaktualizuj Hamaka do najnowszej wersji.

Awatar użytkownika
MaŁy
Posty: 13
Rejestracja: pt 18 kwie, 2008 22:14
Lokalizacja: Leszno

Post autor: MaŁy » ndz 01 cze, 2008 13:06

Mam najnowszą.

Awatar użytkownika
Miszczuk
Posty: 739
Rejestracja: wt 07 sie, 2007 11:42
Lokalizacja: Kowary

Post autor: Miszczuk » ndz 01 cze, 2008 13:22

Odinstaluj i zainstaluj jeżeli działało i nagle przestało :)

Awatar użytkownika
MaŁy
Posty: 13
Rejestracja: pt 18 kwie, 2008 22:14
Lokalizacja: Leszno

Post autor: MaŁy » ndz 01 cze, 2008 14:04

Zrobiłem reinstal i dalej nic :cry:
Kurde chyba się na torze nie zobaczymy :sad:

Awatar użytkownika
vilart
Posty: 218
Rejestracja: wt 11 gru, 2007 17:24
Lokalizacja: Jelenia Gora
Kontakt:

Post autor: vilart » ndz 01 cze, 2008 14:13

Miszczuk pisze:Sprawdź czy nic nie blokuje Ci połączenia w stylu firewall lub inne gówno.
Firewall to gówno ? Ciekawa teoria ;)
Też mam ostatnio problemy z hamachi na szczęście na serwer Piotrka udało mi się wejść przez jego ip
If everything seems under control, you're not going fast enough

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » ndz 01 cze, 2008 15:53

Być może miałeś testową wersje i licencja wygasła. mnie w tedy też nie działało teraz wszystko śmiga bo system zreinstalowałem.
Ostatnio zmieniony ndz 01 cze, 2008 20:34 przez maka87-1992, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Frankozola
Posty: 222
Rejestracja: sob 12 sty, 2008 08:23
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Frankozola » ndz 01 cze, 2008 19:32

Poszukaj na stronie hamachi.pl jak działa jest taki plik który kasuje kompletnie wszystkie pliki zwiazane z hamachi na kompie. Też miałem kiedyś problem z hamem i to mi pomogło

Awatar użytkownika
MaŁy
Posty: 13
Rejestracja: pt 18 kwie, 2008 22:14
Lokalizacja: Leszno

Post autor: MaŁy » pn 18 sie, 2008 23:17

Niestety musze odejść z ligi :cry: .Mam teraz za dużo na głowie: Liga F1 + Adminowanie w Gp2 u siebie i jeszcze jazda tutaj to za dużo jak na jednego.

Awatar użytkownika
Rieston
Posty: 109
Rejestracja: wt 19 sie, 2008 10:24

Post autor: Rieston » ndz 21 wrz, 2008 18:47

To kto jest 2 kierowca skoro kacek nie jezdzi w GP2???

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » ndz 21 wrz, 2008 19:45

Jak nie którzy wiedzą postanowiłem jednak startować w sezonie GP2L. jednak Qwert nie odpisuje a tu jest wolne miejsce więc jak co też jestem wolny :)

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » ndz 21 wrz, 2008 20:35

dobra. licencje masz. jeździsz ok więc jesteś przyjęty, tylko mi sie nie wycofywać, bo ja już mam tego dosć, każdy sie wycofuje z zespołu, bo to ,bo tamto :P Ja nie gryze :D

Awatar użytkownika
Rieston
Posty: 109
Rejestracja: wt 19 sie, 2008 10:24

Post autor: Rieston » ndz 21 wrz, 2008 23:33

Obiecuje ze tez nie bede gryzl wiec maka witaj w teamie :grin:

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » pn 22 wrz, 2008 00:03

Witam:) zresztą trochę się już poznaliśmy na serwie :)

Awatar użytkownika
qwert
Posty: 289
Rejestracja: pt 03 sie, 2007 22:29
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: qwert » pn 22 wrz, 2008 00:34

maka87-1992 pisze:Jak nie którzy wiedzą postanowiłem jednak startować w sezonie GP2L. jednak Qwert nie odpisuje a tu jest wolne miejsce więc jak co też jestem wolny :)
Sorry, że nie odpisywałem. Ostatnio nie zaglądałem na forum, wiec nie miej mi tego za złe. ;)

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » pn 22 wrz, 2008 00:59

nie mam :) ale już się zapisałem wiec już tu zostanę :) (narazie mnie nie "gryzą")

Awatar użytkownika
gootek
Posty: 784
Rejestracja: pt 08 lut, 2008 10:09
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: gootek » pn 22 wrz, 2008 15:33

Tylko przypadkiem się nie wygadaj, kto Cię namówił do startów w lidze :D

Awatar użytkownika
maka87-1992
Posty: 952
Rejestracja: czw 24 sty, 2008 16:56

Post autor: maka87-1992 » pn 22 wrz, 2008 16:53

:)

(sory za spam...)

Awatar użytkownika
Piotrek15
Posty: 1657
Rejestracja: ndz 22 kwie, 2007 14:56
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotrek15 » pt 03 lip, 2009 19:11

Kontrakt na nowy sezon wstępnie podpisany z 3557. Kierowca nr 2 poszukiwany!! Chęć jazdy zgłaszać na pw najlepiej.

Awatar użytkownika
3557
Posty: 405
Rejestracja: sob 03 maja, 2008 20:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: 3557 » pt 03 lip, 2009 19:48

Chciałbym zdementować plotki na temat kontraktu. Zostałem objęty programem szkolenia młodych kierowców FSO, z opcją przedłużenia go w formie kontraktu na przyszły sezon ;)

[ Dodano: Sob 04 Lip, 09 11:20 ]
Czyli innymi słowy nadal poszukuje zespołu i jestem otwarty na propozycje współpracy :wink:

Zablokowany

Wróć do „Zespoły”