PLL LOT

Hyde Park to forum, na którym możecie poruszać każdy temat, nawet ten niezwiązany z F1 ;-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

PLL LOT

Post autor: karolVTEC » czw 14 lut, 2013 17:04

Ostatnio temat dość żywy, więc myślę że ten wątek się tu przyda.

Chciałem to napisać w SB, ale wklejam tu na dobry początek:
Co do LOT-u, to na pewno nie będzie w najbliższym czasie na poziomie BAW czy Lufthansy, ale było by fajnie, gdyby gdzieś za 10 lat mógł śmiało konkurować z np. Turkish Airlines które są bardzo dobrymi, cenionymi liniami. I niby kupiliśmy te B787, ale jednak trochę wstyd, żeby kraj w środku Europy nie miał w swoich narodowych liniach 4-silnikowego odrzutowca. Nie mówię, żeby od razu kupował A380 czy B747-8, ale taki A340 mógłby już godnie reprezentować nasze linie na wysokości 11 tys. metrów.
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » czw 14 lut, 2013 17:28

To właśnie działanie 'wstydem' wprowadziło te linie do tego stanu w jakim jest teraz.

Po co im 4 silnikowy odrzutowiec, skoro mają problem z zapełnieniem 767 ? Na tym wstydzie przez lata przynosiła ta linia straty latając do LAX ORE JFK tylko w celach PRowych, by pokazać że 'wschód też może'.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » pt 15 lut, 2013 13:39

Liczba miejsc w B767 i A340 wcale się aż tak nie różni, z resztą zależy to od konfiguracji. No i nie mówię, ze już teraz mają mieć takie maszyny, ale za te 6-10 lat.
Jednak nawet wielkie reformy na wiele się zdadzą, jeśli nie zmieni się mentalność polaków i nie zachęci się ich do częstszego latania. Bo umówmy się... dla większości naszych rodaków podróż samolotem jest nadal czymś abstrakcyjnym, a to jest największy problem.
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 15 lut, 2013 14:20

karolVTEC pisze:Liczba miejsc w B767 i A340 wcale się aż tak nie różni, z resztą zależy to od konfiguracji.
Więc po co 4 silnikowa maszyna ? Linia lotnicza nie ma być 'prestiżowa'. Ponadto już od lat prestiż nie jest liczony 'liczbą silników'.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » pt 15 lut, 2013 14:31

hideto pisze:Więc po co 4 silnikowa maszyna ?
Większy zasięg? No i z resztą właśnie dla prestiżu lot zakupił B787, które teraz mają problemy. A przecież mogli kupić już sprawdzone np. wyżej wymienione A340 lub A330 bądź B777. Z resztą czego się ciągle czepiasz tych silników. Niżej poprzedniego postu napisałem, gdzie leży największy problem PLL.
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 15 lut, 2013 14:40

Nie. Lot zakupił B787 bo to najbardziej ekonomiczny samolot w swojej klasie o potężnym zasięgu. Przy okazji ma mieć je ponoć na własność więc nie będzie bulił za leasing firmom zewnętrznym. To wszystko jest kwestia oszczędności.

B777 to już zupełnie inna klasa samolotu i proponowanie go linii która ciągle balansuje na granicy bankructwa i to tylko dzięki dolewaniu kasy z budżetu państwa, jest zwyczajnie niepoważne. Ten samolot średnio bierze prawie dwa razy tyle pasażerów co 767/787.

Linia lotnicza ma na siebie zarabiać. Nie ma dla samolotu i konta bankowego różnicy czy w fotelu siedzi Polak z krakowa, góral z chicago, czy np obywatel czech albo dowolnego innego kraju na świecie. Nastawianie się tylko na rynek polsko-emigracyjny jest z góry skazany na porażkę.

Dodatkowo wprowadzenie do siatki kolejnego rodzaju maszyny (w sensie producenta) to samobójstwo finansowe.

Masz na to spojrzenie gościa grającego w jakiegoś managera lotniczego na kompie.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » pt 15 lut, 2013 14:46

Ja to ostatni gram w Airlines 2 ;)

No i też jestem zdania, że LOT powinien w jakiś sensowny sposób poszerzyć swoją ofertę. Niby mają kilka Embraerów, które latają "po okolicy" ale to moim zdaniem za mało. Potrzeba duuużej reformy w tej firmie. Była też mowa o prywatyzacji nawet, ale nie wiem czy to akurat jest dobre rozwiązanie dla narodowego przewoźnika.
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pt 15 lut, 2013 15:46

Nie wydaje mi sie, zeby LOT byl kiedykolwiek prywatyzowany. To spolka strategiczna (podobnie jak np gazowo-naftowe) i rzadowi powinno zalezec na jej upanstwowieniu.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 15 lut, 2013 15:49

yarpen.zirgin pisze:Nie wydaje mi sie, zeby LOT byl kiedykolwiek prywatyzowany. To spolka strategiczna (podobnie jak np gazowo-naftowe) i rzadowi powinno zalezec na jej upanstwowieniu.
Podaj jakieś argumenty ? Poza jakimś pseudo PRem ofc.

Póki co ta firma przynosi tylko straty, to nie KGHM - który zresztą też został częściowo spuszczony w akcjach.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pt 15 lut, 2013 16:09

Jest wiele plusow posiadania wlasnej floty powietrznej... Latwiej czarterowac, w razie W mozna (a nawet zgodnie z prawem trzeba) zagarnac.

A taki bardziej przyziemny, to samolot podobnie jak statek wodny jest eksterytorialny (podobnie jak czesc lotniska). To kapitan decyduje kto wchodzi, kto nie wchodzi na poklad. W dodatku personel pokladowy jest slabo sprawdzany na lotnisku. Widze tutaj duze pole do popisu dla jakis sluzb i operacji specjalnych.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
MtK
Posty: 1681
Rejestracja: czw 05 lip, 2007 12:51
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: MtK » pt 15 lut, 2013 16:14

yarpen.zirgin pisze: A taki bardziej przyziemny, to samolot podobnie jak statek wodny jest eksterytorialny (podobnie jak czesc lotniska)
Statki wodne, powietrzne i kosmiczne wchodzą w skład tzw. obowiązywania prawa terytorialnego in plus, czyli obowiązuje na nich prawo kraju pod którego banderą pływają/latają.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 15 lut, 2013 16:21

yarpen.zirgin pisze:Jest wiele plusow posiadania wlasnej floty powietrznej... Latwiej czarterowac, w razie W mozna (a nawet zgodnie z prawem trzeba) zagarnac.

A taki bardziej przyziemny, to samolot podobnie jak statek wodny jest eksterytorialny (podobnie jak czesc lotniska). To kapitan decyduje kto wchodzi, kto nie wchodzi na poklad. W dodatku personel pokladowy jest slabo sprawdzany na lotnisku. Widze tutaj duze pole do popisu dla jakis sluzb i operacji specjalnych.
Czarterować dla kogo ? dla rządu ? W takiej formie jak aktualnie ? Jest wiele firm które zrobiłoby to dużo chętniej i za mniejsze pieniądze. Ta 'łatwość' względem innych linii lotniczych jest nieznacznie większa, o ile w ogóle występuje.

W ramach wojny, te samoloty siądą na płycie i nigdzie nie polecą. Ich załogi obowiązuje prawo cywilne, a nasze wojskowe orły nie są przeszkolone na te typy. Pomijamy już kwestię taką, że te samoloty nie mają żadnej wartości bojowej. Są po prostu kompletnie bezbronne w przypadku występowania wroga w naszej przestrzeni powietrznej i mogą być zestrzelone z setek kilometrów z łatwością pstryknięcia palcami.

Służby specjalne działają głównie kanałami dyplomatycznymi (o czym doskonale wiesz). Wyrabia się paszport dyplomatyczny i dany człowiek bez sprawdzenia wejdzie na pokład każdej linii lotniczej.

Ogólnie rzecz ujmując, można powiedzieć że są to jakieś drobne plusy, ale bez znaczenia nawet lokalnego.

Jeśli LOT zacznie przynosić zyski, albo chociaż przestanie przynosić straty to takie argumenty oczywiście wchodzą na scenę i mogą mieć siłę przeważającą. Póki jest uzależniony od dopłacania z budżety to tych kilka drobiazgów nie ma żadnego znaczenia. Polskie statki też są często rejestrowane w innych krajach, bo to jakieś przekręty z kasą są -dokładnie nie wiem.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pt 15 lut, 2013 17:21

Dość łatwo można sobie wyobrazić sytuację w której wyczarterowanie (nawet przez przymus) od lotu będzie możliwe, a od innego przewoźnika nie. Sytuacja polityczna może to wymusić. Podobnie z wojną, jeśli to będzie kwestia przewiezienia ludzi / żołnierzy w jakieś miejsce lub z niego (np. ewakuacja z jakiegoś zagrożonego afrykaństkiego kraju gdzie plot jest marny), takie samoloty się nadadzą.

Służby specjalne działają pod różnymi przykrywkami. Ta dyplomatyczna jest o tyle słaba, że każdy w okolicy wie, że to służby specjalne... w przeciwieństwie do stewardów, 2gich pilotów, nawigatorów, etc.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 15 lut, 2013 17:26

W tych samolotach nie ma nawigatorów ;-)

Działania które opisujesz, np ewakuacja ludzi ze strefy zagrożonej jest realizowana również przez chartery robione przez MSZ.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

spiggy
Posty: 363
Rejestracja: pt 08 maja, 2009 17:59
Lokalizacja: kraina dziurawych serow

Post autor: spiggy » pt 15 lut, 2013 19:17

yarpen.zirgin pisze:
Nie wydaje mi sie, zeby LOT byl kiedykolwiek prywatyzowany.
byl.
przynajmniej probowano
Swissair byl inwestorem
yarpen.zirgin pisze:
To spolka strategiczna (podobnie jak np gazowo-naftowe) i rzadowi powinno zalezec na jej upanstwowieniu.
jakby Lot byl spolka strategiczna
dawno by go sprzedano

dla mnie osobiscie wolalbym do tego nie doplacac
i niech w cholere zbankrutuje

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 15 lut, 2013 19:37

No tak, bo akurat TY dopłacasz ;-)
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1886
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » pt 15 lut, 2013 20:59

Ja mógłbym trochę dopłacać. Wolałbym na LOT niż na armie urzędników czy tysiące lewych przetargów gdzie budżetowe pieniądze w magiczny sposób rozpływają się. Wydaje mi się że np. w porównaniu z drogami (gigantyczne kwoty z akcyzy, opłaty autostradowe) to kwota na LOT byłaby nieznaczna. Oczywiście to nie znaczy że ma być tam jak z drogami (te wszystkie przekręty itd.). Dobre zarządzanie to tak czy owak podstawa.
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Awatar użytkownika
yarpen.zirgin
Posty: 4404
Rejestracja: pt 16 lut, 2007 12:46

Post autor: yarpen.zirgin » pt 15 lut, 2013 23:18

Tak, bo to że tam nie ma nawigatorów sprawia, że mój post jest bez sensu...

Rozumiem, że z resztą się zgadzasz i możesz sobie wyobrazić sytuację w której samoloty LOTu są Polsce przydatne.
KubicoManiak vel Dobro Squad
CHAM squad

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pt 15 lut, 2013 23:38

Powiedzmy, że kwestia stewardów, drugich pilotów i nawigatorów jest do przepchnięcia w tej rozmowie. Ewakuowanie opisałem. Żołnierzy oni nie będą wozić. Nie tam gdzie są potrzebni. Nie wiem jak to sobie wyobrażasz ? B787 LOT leci sobie np do afganistanu ? to mało poważne.

Mówimy o ratownikach/żołnierzach np w przypadku jakichś klęsk żywiołowych ? wracamy do kwestii ewakuacji.

LOT jest pod tym względem najgorszym rozwiązaniem finansowym.

Ja do LOTu nic nie mam, tylko niech nie będzie obciążeniem skoro ma potencjał przy dobrym zarządzaniu coś zdziałać albo chociaż na siebie zarobić. Zresztą zobaczysz kiedyś sam, w końcu to sprzedadzą i się okaże, że ci sami piloci, samoloty i mechanicy będą w stanie tysiące dolarów zysku wygenerować. Wszystko zależy od góry, a tam jest jak w tym przysłowiu. Baran prowadzi stado lwów.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Awatar użytkownika
karolVTEC
Posty: 1632
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 18:49
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: karolVTEC » pt 19 kwie, 2013 22:30

After 3 months of grounding the Federal Aviation Administration (FAA) today took the next step in returning the Boeing 787 to flight by approving Boeing's design for modifications to the 787 battery system. Sources say engineers would need around four to five days to fit each new battery, so we can expect the first modified B787 Dreamliners back in air in about 1 weeks time.
Alleluja! :D Baaardzo pozytywna wiadomość :)
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A. Senna

Awatar użytkownika
PiotrasLc
Posty: 16
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 20:38
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: PiotrasLc » sob 20 lip, 2013 14:31

Trzeba Zlikwidowac PLL LOT i zastapic LL LOT bo kazdy mądry zagraniczny osobnik który cos wie po polsku to mysli ze to Pańswtowe Linie Lotnicze wiec jakos to dziwnie brzmi trzeba zmienic na LL czyli Linie Lotnicze LOT ot taki mały drobiazg a nie wiecie ile znaczy

Awatar użytkownika
MtK
Posty: 1681
Rejestracja: czw 05 lip, 2007 12:51
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: MtK » pt 26 lip, 2013 03:19

PiotrasLc pisze:Trzeba Zlikwidowac PLL LOT i zastapic LL LOT bo kazdy mądry zagraniczny osobnik który cos wie po polsku to mysli ze to Pańswtowe Linie Lotnicze wiec jakos to dziwnie brzmi trzeba zmienic na LL czyli Linie Lotnicze LOT ot taki mały drobiazg a nie wiecie ile znaczy
Większej bzdury dawno nie czytałem. Nazwa nie uzdrowi LOTu dlatego usunięcie "Polskie" jest bezcelowe. Ponadto, są to jak najbardziej POLSKIE Linie Lotnicze, tak samo jak Deutsche Lufthansa AG. British Airwaysm Compagnie nationale Air France czy Quantas Airways z kangurem w logo i sloganem Spirit of Australia. Dla 90% klientów nie ma znaczenia kto jest właścicielem linii lotniczej ani jak się ona nazywa. Ważna jest marka i dostosowanie do wymagań. Potrzebujesz taniego lotu, wybierasz przykładowo Wizzair. Szukasz komfortu, wybierasz Lufthansa itd.

Natomiast jeśli już mówimy o znajomości języka Polskiego, to odsyłam do pierwszej klasy szkoły podstawowej, tam uczą co to interpunkcja i Polskie znaki ;)
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.

Awatar użytkownika
lg2000
Posty: 1841
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 10:25
Lokalizacja: EPML

Post autor: lg2000 » pt 26 lip, 2013 09:56

Mtk ma rację, nie zmiana nazwy ale dobre zarządzanie uzdrowi LOT. To jeszcze jedna firma wykończona przez lobby związkowe. Jak Tusk powiedział że więcej dofinansowania nie będzie i pozwoli LOTowi upaść, okazało się że można w końcu wdrożyć program naprawczy i nawet mają nadwyżkę 20 mln zł względem założeń programu naprawczego.
By the grace of God Almighty
And the pressures of the marketplace
The human race has civilized itself
It's a miracle

spiggy
Posty: 363
Rejestracja: pt 08 maja, 2009 17:59
Lokalizacja: kraina dziurawych serow

Post autor: spiggy » wt 30 lip, 2013 13:40

taka propagande sukcesu elgie to adresuj do przedszkolakow
coz to jest 20 MPLN lepiej wobec planu, jesli spolka PLL Lot od grudnia ''przepalila'' 400 MPLN i nadal oczekuje dalszych 380 MPLN by pokryc biezace zobowiazania

http://www.pap.pl/palio/html.run?_Insta ... 1690922162

ta ''firma'' jest obecnie tylko li i wylacznie wydmuszka
ma slownie ZERO majatku

podobno sloty na Heathrow sa wartek 20 mln USD ale kto tam to wie naprawde[/quote]

Awatar użytkownika
zu7
Posty: 1886
Rejestracja: wt 25 mar, 2008 21:21

Post autor: zu7 » wt 30 lip, 2013 14:06

Mnie też rozśmieszył post lg2000 ale nie chciało mi się strzępić klawiatury. Ciekawi mnie czy ktoś to wziął na serio.
Tak abstrahując od LOT to do tej pory wszystkiemu winny był PiS ale jego chwilowe rządy to już prehistoria więc dla odmiany mamy Związki Zawodowe. W dalszej kolejności, w zależności od potrzeby chwili wygodnym winnym jest Kościół Katolicki, leniwi nauczyciele, emerytury górników czy wyłudzacze ZUSu. Ponieważ jednak związki zawodowe są obecnie w zaniku, górnictwo zamiera, ZUS się rozpada, do Kościoła nikt nie chodzi a obecne wakacje posłużą do czystki wśród nauczycieli to winnych będzie coraz mniej. I co wtedy?
Nie wiem jak wam ale mi się wydaje, że wzorem amerykańskim, bez terrorystów (oczywiście narodowych faszystów) się nie obejdzie.
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford

Spidi
Posty: 70
Rejestracja: ndz 21 cze, 2009 23:36

Post autor: Spidi » śr 31 lip, 2013 02:17

Czyli co standardowo żydzi?

Sekret stabilnych rządów to zadowoleni górnicy, nauczyciele, mundurowi, służba zdrowia do tego rolnicy. Są tam najważniejsze związki zawodowe a do ZUS-u bez problemu rząd dołoży. Mechanizm jest prosty. Te grupy są potrzebne państwu i jego obywatelom co jak co ale ty jako zadeklarowany przeciwnik obecnego rządu powinieneś się cieszyć gdy coś zaczyna mocniej zgrzytać w tym mechanizmie. A czy obwiniać kościół katolicki to zależy czy można lepiej wydać pieniądze przeznaczone na tą instytucje. Moja lista jest długa. Może na PLL LOT... choć może lepiej im nie bo znowu ktoś tam w imię czegoś kupi za szybko awaryjne samoloty.

Chodzi o o USA i 9/11 czy o coś innego bo jeśli o to, to zmieniło się tam trochę i bynajmniej nie na lepsze.

spiggy
Posty: 363
Rejestracja: pt 08 maja, 2009 17:59
Lokalizacja: kraina dziurawych serow

Post autor: spiggy » śr 31 lip, 2013 12:02

Spidi pisze:... a do ZUS-u bez problemu rząd dołoży. ...
dziwnie teraz w szkolach ucza...

z czego rzad ci do zus-u dolozy?
czy ty wogole wiesz, skad rzad bierze pieniadze?
co to jest dlug publiczny?


poczytaj, poucz sie zanim odezwiesz sie publicznie

Spidi
Posty: 70
Rejestracja: ndz 21 cze, 2009 23:36

Post autor: Spidi » śr 31 lip, 2013 22:32

Gdyby zadłużanie było problemem dla rządu to nie było by tak wielkiego długu. To samo prywatyzacje. W tym roku podobno zabraknie prawie 50 miliardów w zusowskim budżecie czyli co koniec a może jednak pieniądze się znajdą. Jeśli z pożyczki to mają nie brać?

Awatar użytkownika
MtK
Posty: 1681
Rejestracja: czw 05 lip, 2007 12:51
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: MtK » śr 07 sie, 2013 01:01

Spidi pisze:choć może lepiej im nie bo znowu ktoś tam w imię czegoś kupi za szybko awaryjne samoloty
Ty jesteś tak oświeconym człowiekiem, wiedziałeś że Dream będzie uziemiony na podstawie twego nieomylnego przeczucia... W czasie gdy podpisywano umowę na ten samolot nikt tego nie mógł przewidzieć, dobrze że skończyło się tak niż np. serią wypadków. Fakt Boeing dał ciała ale wielu innych producentów też wiele razy popłynęło na czymś. Cały ten incydent wcale nie przekreśla tego samolotu, nadal jest to świetna maszyna i o czymś jednak to świadczy że Airbus wprowadził model A350, który ma prawie identyczne parametry.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » śr 07 sie, 2013 17:15

Zacznijmy od tego, że 78x wcale nie mają jakiejś nadzwyczajnej statystyki. Kwestia tego że cały medialny świat sra informacjami na temat tej konstrukcji i dlatego ludzie ciągle mają przeświadczenie jaki ten 787 jest zły.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyde Park”