Strona 1 z 1

Wyjazd na GP Wielkiej Brytanii na Silverstone

: śr 03 lut, 2010 21:29
autor: rsobczuk
Witajcie,
planuję wybrać się w tym roku na GP Wielkiej Brytanii. Mieszkam w UK, więc z samym dojazdem do Silverstone nie będzie problemu. Czy był ktoś i wie jak wygląda sprawa z noclegiem? Wiem, że jest jakiś kemping (tak wynika z informacji na stronie Silverstone-nie ma jeszcze podanych szczegółów na stronie), ale jak to wszystko wygląda od strony praktycznej? Czy na kemping trzeba zabrać namiot? Jak to wszystko wygląda?
Dzięki za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
Rafał

: śr 03 lut, 2010 21:35
autor: szamanka
No cóż, kempingi w 99% wyglądają tak że się przyjeżdza z własnym namiotem albo przyczepą.

: śr 03 lut, 2010 21:39
autor: rsobczuk
Super odpowiedź... rozwiała moje wszystkie wątpliwości.
szamanka pisze:No cóż, kempingi w 99% wyglądają tak że się przyjeżdza z własnym namiotem albo przyczepą.

: pn 15 lut, 2010 10:48
autor: przecin2305
A ja mam 2 pytanka.

1. Jakie są najlepsze miejsca na torze?
2. Jaki bilet byście proponowali, może cena biletu i jakie są korzyści?

Z góry dzięki za odpowiedz.

: ndz 13 maja, 2012 11:59
autor: Dany
podłacze sie do pytanka przecin2305,

takze mam zamiar w tym roku wybrac sie na tor silverstone i chciałbym wiedziec czy duzo wczesniej trzeba zakupic bilet,jakie ceny, jaki sektor wybrac i moze ktos cos od siebie doda :wink:

: wt 27 maja, 2014 11:22
autor: abdulek
Witam. Ja tez sie wybieram w tym roku. Mam pytanie- czy mozna placic tam w euro czy tylko funty? A moze ktos opisze jak juz byl jak to wyglada,czy sa jeszcze jakies inne atrakcje? Wybiera sie ktos w tym roku?

: sob 29 kwie, 2017 21:27
autor: Koper
Cześć

Czy wybiera się ktoś na GP Wielkiej Brytanii w tym roku? Ja już bilet mam ogarnięty, ale jeszcze zastanawiam się który camping wybrać. Przy okazji fajnie by było spotkać innych fanów z Polski :).

: pn 05 cze, 2017 12:41
autor: Salceson
Ja chciałem jechać w tym roku, ale spóźniłem się z zakupem biletów, może za rok spróbuje szczęścia przyprawy.