GP Belgii - SPA 2008

Moderator: Moderatorzy

trafo

GP Belgii - SPA 2008

Post autor: trafo » pt 11 lip, 2008 11:50

Witajcie,

pracuję nad wyjazdem we wrześniu na SPA. Zastanawiam się czy miejsca General Admission na tym torze dają w miarę dobry widok. Wim, że jest dostępny tam TV co już jest dużym plusem. No ale czy real view jest tam względne?

Czy macie może jakies generalne uwagi co do wyjazdu na SPA? Bedzie to moje pierwsze GP stąd jestem dość zielony - do tej pory jedynie Pit Lane Parki.
Trafo

Awatar użytkownika
Arny van Ness

Post autor: Arny van Ness » pn 14 lip, 2008 22:57

Też się wybieram na SPA i to również bedzie moj pierwszy wyjazd na GP. Mam bilety na bronze area, chciałbym sie dowiedziec wiecej cos na temat tego GP co o nim myslicie? mam nadzieje ze spotka sie troche rodakow na torze zeby moc razem kibicowac :D

gocoj

Post autor: gocoj » pn 14 lip, 2008 23:54

Ja bylem na GP Belgii 2-krotnie i jest to jeden z moich ulubionych wyscigow F1. Niepowtarzalna atmosfera i pieknie polozony tor w Ardenach. Jezeli chcielibyscie polaczyc wypad na F1 ze zwiedzaniem stolicy to jest troche daleko od toru ale latwo mozna dojechac pociagiem. Jezeli mielibyscie jakies pytania to chetnie odpowiem

trafo

Post autor: trafo » wt 15 lip, 2008 08:06

Wiem że tor jest fajny, ale ciągle nie wiem czy bronze daje tu możliwości fajnego oglądania. Ciągle się waham czy nie zaszaleć z silverem (3,4 lub 5), ale z tego co patrzę to na bronze też jest parę fajnych miejscówek. Z tego co udało mi się rozeznać praktycznie na każdej trybunie jest TV. Czy masz jakieś sugestie co do tego wyboru?

Mam także pytanie czy w czwartek odbywa się pitwalk i czy jest dostepny z każdymi biletami. Ciekawi mnie także czy w czasie treningów także bardzo dokładnie weryfikowana jest trybuna, na którą ma się bilet - czy może możliwe jest "skorzystanie" z innego widoku :roll: .

I jeszcze jeden temat - czy masz (macie) może jakieś namiary na tanie noclegowanie gdzieś nieopodal?