Takuma Sato

Forum poświęcone torom, zespołom Formuły 1, oraz reprezentującym je kierowcom - tak wyścigowym, jak i testowym.

Moderator: Moderatorzy

jaro9

Takuma Sato

Post autor: jaro9 » ndz 14 maja, 2006 12:00

Świetny, choć porywczy kierowca. Często prowokował niebezpieczne sytuacje i podkręcał atmosferę na torze, jednak jeśli nie zniszczył swojego bolidu ;) można było mieć nadzieję, że dojedzie koło 10-go miejsca.

Teraz po przeprowadzce już mu nie idze nawet na tyle dobrze. Jako zawodnik praktycznie się nie liczy, a przecież to dobry kierowca i gdyby ktoś potrafił go troszkę ujażmić to miałby szanse stawać na podium, czyż nie?

Perkoz
Posty: 4
Rejestracja: ndz 14 maja, 2006 11:55

Post autor: Perkoz » ndz 14 maja, 2006 12:04

Ja mysle że Takuma Sato powinien przejsc do lepszego Teamu!! Zespół Super Aguri jest najsłabszym zespołem w F1 nawet Albers i Monteiro sie wyżej plasuja niż Sato!! Potrzeba mu tylko lepszego Samochodu!! Ja widziałbym go w Renault po odejsciu Alonso bo Schumacher raczej zostanie w Ferrari!!

ShadowSnipe
Posty: 6
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 23:43

Post autor: ShadowSnipe » ndz 14 maja, 2006 15:55

Dobry kierowca i w marnym samochodzie sobie poradzi. Moim zdaniem Ide ma zbyt mało wyjeżdzonych kilometrów na F1 i czas aby to nadrobił jako np. kierowca testowy. Montagny wcale nie radzi sobie od niego lepiej, ale na pewno wycowanie superlicencji dla Ide podziała na niego bardzo motywująco. Powodzenia dla tego kierowcy, było nie było nalezy do elity w F1 :)

Awatar użytkownika
pablomak
Posty: 456
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 18:08
Lokalizacja: Będków
Kontakt:

Post autor: pablomak » ndz 14 maja, 2006 15:59

Takuma Sato jest jednym z lepszych kierowców, ale jego życiowym błędem jest przejście do Super Aguri. Zepsuje mu to całą przyszłość :mrgreen:
Hala Madrid!
Hala Ferrari!
Hala Kubica!

dzinoklb

Post autor: dzinoklb » wt 16 maja, 2006 12:54

Takuma Sato, co sie z tobą dzieje :?: :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
pablomak
Posty: 456
Rejestracja: sob 13 maja, 2006 18:08
Lokalizacja: Będków
Kontakt:

Post autor: pablomak » wt 16 maja, 2006 20:21

TAkuma Sato zaliczył kolejny nieudany wyścig w F1 podczas ostatniego GP :mrgreen:
Hala Madrid!
Hala Ferrari!
Hala Kubica!

caldemeyn

Post autor: caldemeyn » wt 16 maja, 2006 23:26

Jeśli mnie pamięć nie myli kiedyś Sato był trzecim kierowcą Ferrari i kiedy Schumi nogę złamał jechał za niego. W czerwonym bolidzie szło mu całkiem nieźle. Oscylował, chyba, wokół miejsc 2-5.

AdamST220

Post autor: AdamST220 » śr 17 maja, 2006 00:37

caldemeyn pisze:Jeśli mnie pamięć nie myli kiedyś Sato był trzecim kierowcą Ferrari i kiedy Schumi nogę złamał jechał za niego. W czerwonym bolidzie szło mu całkiem nieźle. Oscylował, chyba, wokół miejsc 2-5.
Niestety to nie był Takuma Sato tylko Mika Salo :wink: Bardzo podobne nazwisko,więc rozumiem dlaczego Ci się pomyliło :wink: Ten fiński kierowca raz był bardzo bliski wygrania wyścigu,ale dostał team orders i musiał przepuścić Eddie'go Irvine'a,który walczył o Mistrza notabene z innym Miką - Hakkinenem.Po wyścigu Irlandczyk oddał puchar za zwycięstwo Mice Salo.

Awatar użytkownika
ogoorek
Posty: 5
Rejestracja: pt 26 maja, 2006 19:59
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: ogoorek » pt 26 maja, 2006 20:33

pablomak pisze:Takuma Sato jest jednym z lepszych kierowców, ale jego życiowym błędem jest przejście do Super Aguri. Zepsuje mu to całą przyszłość :mrgreen:
To nie byla jego decyzja o zmianie barw. Honda miala dosc jego wybrykow na torze a filarny team (bo takim jest Super Aguri) byl jego byc albo nie byc w F1. Ja tam zawsze mu kibicowalem, bo to jedyny kierowca w historii F1, ktory 2x rozwalal bolid w 1 GP :lol: (rok temu podczas GP Kanady)

caldemeyn

Post autor: caldemeyn » sob 27 maja, 2006 23:01

AdamST220 pisze:
caldemeyn pisze:Jeśli mnie pamięć nie myli kiedyś Sato był trzecim kierowcą Ferrari i kiedy Schumi nogę złamał jechał za niego. W czerwonym bolidzie szło mu całkiem nieźle. Oscylował, chyba, wokół miejsc 2-5.
Niestety to nie był Takuma Sato tylko Mika Salo Bardzo podobne nazwisko,więc rozumiem dlaczego Ci się pomyliło Ten fiński kierowca raz był bardzo bliski wygrania wyścigu,ale dostał team orders i musiał przepuścić Eddie'go Irvine'a,który walczył o Mistrza notabene z innym Miką - Hakkinenem.Po wyścigu Irlandczyk oddał puchar za zwycięstwo Mice Salo.
Heh, racja, dzięki za sprostowanie :wink:

[/quote]

Red_Bullet
Posty: 9
Rejestracja: ndz 28 maja, 2006 16:05
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Red_Bullet » ndz 28 maja, 2006 16:21

Dla Takumy Sato udzial w F1 w barwach BAR Honda to byla przepustka do elity elit. Niestety zostal zastapiony przez doskonalego kierowce Rubensa Barrichello. Zawsze podziwialem Sato za jego japonski temperament. Byl samurajem torow. Niestety po przejsciu do Super Aguri to nie ten sam kierowca i nie zgodze sie ze nawet w kiepskim samochodzie bedzie odnosil jakies akceptowalne wyniki. Raz ze Honda z SA jest wolna, to jeszcze silniki nie wytrzymuja nawet 1 wyscigu, a to pada skrzynia a to inne usterki - czasem zagrazajace nie tylko samemu Sato ale tez innym kierowcom. Moze ktos dostrzeze potencjal drzemiacy w tym kierowcy. Moim zdaniem najlepszy sezon Sato to 2004. Niestety byl tylko dugim "kierownikiem", BAR cala uwage poswiecal Buttonowi i jak to sie skonczylo dla Hondy wszyscy wiedza. Jezeli Sato w sezonie 2007 nie znajdzie innego (=lepszego) teamu to jego kariera w Formule 1 moze zostac brutalnie przerwana. Szkoda by bylo.

Pozdrawiam

expiro

Post autor: expiro » ndz 28 maja, 2006 21:02

Ze wszystkim co do osoby Sato się zgadzam. Jedynie nie powiedziałbym, że to przez jego odejści Toyocie przestało się wieść w tym sezonie. Po prostu bolidom tego zespołu brakuje czegoś. Szybkości i niezawodności przede wszystkim. A Super Aguri nie jest timem, który może nawet próbować zagrozić innym zespołom, nawet z średniej półki.... A jazda i walka z wadami bolidu, tylko po to by dojechać do mety wypali po mału Sato i jeśli nie zmieni barw klubowych to nawet jak będzie dalej uczestniczył w zawodach w bolidzie maruderów to nie poprawi swoich umiejętności, a może stać się w ręcz odwrotnie - uwsteczni się w swojej karierze. Na szczęści Sato jest młodym kierowcą, który może dostanie szansę w lepszym zespole.

Awatar użytkownika
godzil2
Posty: 1353
Rejestracja: wt 23 maja, 2006 20:26
Kontakt:

Post autor: godzil2 » pn 29 maja, 2006 13:31

Ale przecież już dostał taką szansę w teamie (B.A.R.) Honda. I co wykorzystał ją? W sezonie 2005 raczej...nie.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Red_Bullet
Posty: 9
Rejestracja: ndz 28 maja, 2006 16:05
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Red_Bullet » wt 30 maja, 2006 00:28

Co do sezonu 2005 to byl on nieudany dla Hondy. Dyskwalifikacja na dwie imprezy i z tego co kojarze anulowanie wynikow w jeszcze jednym (nie ogladalem - bylem wtedy na wyspach). Badzmy szczerzy 3 wyscigow nie da sie odrobic. Sato mial za duze pole do "popisu" no i sie popisywal. Po sezonie 2005 wykopali go z zespolu i tyle. Szkoda.

Awatar użytkownika
Pawel17
Posty: 394
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 16:24
Lokalizacja: Gdańsk/Helsinki
Kontakt:

Post autor: Pawel17 » pt 02 cze, 2006 16:17

Zgadzam sie z wami panowie mysle ze gdyby Sato trafil do lepszego zespolu i tam by go kto ukrucil(temperament) to moglby osiagac swietne wyniki...

Awatar użytkownika
kryspinmacher
Posty: 305
Rejestracja: czw 11 maja, 2006 22:13

Post autor: kryspinmacher » śr 14 cze, 2006 18:24

Takuma Sato to dobry kierowca ale przejcie do Super Aguri zachamowało w pewien sposób jego kariere chociaż z drugiej strony nie miał zbytniego wyboru aby pozostac w F1.Jeżdził juz w lepszych zespołach i nie wiem czy jakis lepszy team zatrudni Sato jako podstawowego kierowce chociaż ja mu życze wszystkiego dobrego.

DonezF1
Posty: 61
Rejestracja: czw 01 cze, 2006 13:23
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: DonezF1 » pt 16 cze, 2006 08:55

Mysle ze Renault go wezmie... Chociaz niewiadomo ;-)
Niezabardzo znam Takume Sato bo jeszcze w zeszlym sezonie nie krecila mnie Formula 1 ;-) jak byl w Toyocie ;-P
Formuła 1 - Dziel Pasję
http://www.formula1.pl
Fani Formuły 1 łączcie się i dzielcie pasją z innymi!

Awatar użytkownika
godzil2
Posty: 1353
Rejestracja: wt 23 maja, 2006 20:26
Kontakt:

Post autor: godzil2 » pt 16 cze, 2006 10:13

On nie był w Toyocie tylko w B.A.R. Hondzie :wink: Oglądaj chociaż ten seszon bo się niezła walka zapowiada. A co do przejścia do Renault to NIE ma szans!!! Przecież mają wielu innych bardziej uzdolnionych kierowców "do wzięcia".
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
kryspinmacher
Posty: 305
Rejestracja: czw 11 maja, 2006 22:13

Post autor: kryspinmacher » pt 16 cze, 2006 19:45

Zgadzam sie co do przejscia do Renault Takumy szanse sa zerowe.Fisico bedzie mial prawdopodobnie jakiegos Fina za partnera.

Awatar użytkownika
Pawel17
Posty: 394
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 16:24
Lokalizacja: Gdańsk/Helsinki
Kontakt:

Post autor: Pawel17 » pt 16 cze, 2006 22:44

Mysle ze szansa zawsze jest, ale nie na kierowce wyscigowego, jesli wyscigowym bedzie obecny tester, wtedy Sato moglby byc kierowca testujacym,,... Ale to jest malo prawdopodobne....

Awatar użytkownika
kryspinmacher
Posty: 305
Rejestracja: czw 11 maja, 2006 22:13

Post autor: kryspinmacher » ndz 18 cze, 2006 00:18

Takuma pasuje do Japońskiego zespołu i niech sobie tam śmiga.

Ralph
Posty: 248
Rejestracja: wt 10 paź, 2006 15:33
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Ralph » ndz 21 sty, 2007 19:06

:wink: Takuma to cool ziom...
jest dobry, w Hondzie sobie radził ale do Renault raczej nie pójdzie:D
Jest przecież coś takiego ja WSbR lub GP2 i wolą stamtąd brac kierowców tak jak Heikiego :lol:

Kamil F1
Posty: 2249
Rejestracja: śr 27 gru, 2006 17:39
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Kamil F1 » ndz 21 sty, 2007 19:08

Wiem że spoko szkoda że to "super aguri" takie cienkie

Awatar użytkownika
godzil2
Posty: 1353
Rejestracja: wt 23 maja, 2006 20:26
Kontakt:

Post autor: godzil2 » ndz 21 sty, 2007 20:00

Nie jest wcale takie cienkie, już mówiłem o tym.

A Takuma to naprawdę dobry kierowca - wg mnie dorównuje FISICO :!: Potrzebny mu jego dień.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » ndz 21 sty, 2007 21:46

Kamil F1 pisze:I to też by sie przydało przenieść do Kierowców pozdrawiam usuńcie te posty co pisałem o przeniesieniu ok? pozdro
nie wiem czy innych to tez denerwóje ale....

moze przestan sie bawic w pseudo moderatora co ? ja rozumiem raz od kiedys tam napisac coś, ale w prawie kazdym wątku walisz wpisy jak moderator....



/Że sie tak tu bezczelnie dopisze :)
Jak macie jakieś tematy, żeby je przenieść, wystarczy podesłać linka na pw do kogoś z nas (del/cougar), się przeniesie i po problemie. Pisząc posty o tym robi się bałagan. Szczególnie pan Kamil F1 jest proszony o przeczytanie tej informacji :) / - del

"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

Ralph
Posty: 248
Rejestracja: wt 10 paź, 2006 15:33
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Ralph » ndz 21 sty, 2007 22:25

Teraz ty nie piszesz na temat...
Super Aguri to dobry team tu zgodzę się z godzilem.Team ,który z dużym trudem wszedł do F1, malutki budżet i nic niewiedział o F1 ,a jednak Takuma Sato pokazał ,że da się takim bolidem wyprzedzic między innymi Red Bulla (to jest mała przenośnia) :wink:
Niewróżę temu zespołowi najlepszej przyszłości z powodów budżetowych ,ale z Toro Rosso powalczą :D

Awatar użytkownika
godzil2
Posty: 1353
Rejestracja: wt 23 maja, 2006 20:26
Kontakt:

Post autor: godzil2 » pn 22 sty, 2007 14:48

nie śpieszy mi sie żeby być medatorem
Jeśli byś został, to do widzenia państwu!

Takuma = Fisico, JV (leeepszy)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
sailplaner
Posty: 165
Rejestracja: śr 30 sie, 2006 17:29
Lokalizacja: Września

Post autor: sailplaner » pn 22 sty, 2007 15:24

Kamil F1 pisze:Kamil F1 przeczytał wiadomość spoko nie śpieszy mi sie żeby być medatorem ale ok sprubuje przestrzegać wszystkich zasad więc dobrze wrućmy do rozmów o Sato
Oto cały post - dużo o Sato do powiedzenia jakoś nie było...
sorki za OT

Awatar użytkownika
gomez
Posty: 1315
Rejestracja: śr 04 paź, 2006 13:10
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: gomez » pn 22 sty, 2007 16:15

Oto cały post - dużo o Sato do powiedzenia jakoś nie było...
Takuma Sato............ hmmmm fakt jeździ Jako-Tako po Japońsku :)

Bardziej jednak wierzę w Davidsona niż w Sato..... ale jak to powiedziała pewna mądra osoba na forum, pierwsze kwalifikacje juz pokażą potencjał.
Jeśli byś został, to do widzenia państwu!
Co ty mówisz Godzil2, no ja bym się zanudził na śmierć bez Kamila :) Kamil stary z tym podejsciem bedziesz..... królem postów, liczebnym na pewno:)
Szumi dokoła las....

Awatar użytkownika
hideto
Posty: 10740
Rejestracja: czw 15 cze, 2006 17:57
Kontakt:

Post autor: hideto » pn 22 sty, 2007 18:05

po 1 zgadzam sie z Godzil'em w 100000% - co inteligentniejsi się domyśląw czym...


po 2 - takuma Sato jakos lubie tego zawodnika nie wiem moze dlatego że to jedyny azjata. Szkoda że trafił do jakby nie patrzeć jednego ze słabszych zespołów. jest całkiem doświadczonym i dobrym kierowcą myśle ze porównanie z fisico ralfem itp jest jak najbardziej na miejscu.

noo a w porownaniu z Ide to Sato jest prawdziwym geniuszem ;)
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zespoły/Kierowcy/Tory F1”