Renault F1
Moderator: Moderatorzy
No to w końcu jest tragedia, czy dopiero w przyszłym roku okaże się czy jest tragedia ? nie no chłopaki, gubicie się w zeznaniach.
O ile nie lubię za bardzo dyskutować z SirKamilem bo on nie rozmawia tylko 'wykłada' o tyle muszę mu przyznać rację, że w zasadzie nic nie wskazuje na tragiczną sytuację w RF1. A w zasadzie wszystko pokazuje, że zespół się świetnie rozwija i jest mądrze zarządzany. Nie ma hura optymizmu debilnych zapowiedzi itp. Jest po prostu rzetelna praca.
Przeciwko RF1 świadczą tylko teorie spiskowe i póki ktoś nie udowodni tych cudów które się wypowiada np na temat pożyczek RF1 (nie wiem jak ktoś może wierzyć w doniesienia podawane przez brytyjskie brukowce) albo jakieś pranie pieniędzy.
Na waszym miejscu bym się cieszył, gdzie byłby teraz Kubica gdyby nie RF1 ?
O ile nie lubię za bardzo dyskutować z SirKamilem bo on nie rozmawia tylko 'wykłada' o tyle muszę mu przyznać rację, że w zasadzie nic nie wskazuje na tragiczną sytuację w RF1. A w zasadzie wszystko pokazuje, że zespół się świetnie rozwija i jest mądrze zarządzany. Nie ma hura optymizmu debilnych zapowiedzi itp. Jest po prostu rzetelna praca.
Przeciwko RF1 świadczą tylko teorie spiskowe i póki ktoś nie udowodni tych cudów które się wypowiada np na temat pożyczek RF1 (nie wiem jak ktoś może wierzyć w doniesienia podawane przez brytyjskie brukowce) albo jakieś pranie pieniędzy.
Na waszym miejscu bym się cieszył, gdzie byłby teraz Kubica gdyby nie RF1 ?
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill
hideto, prosze czytaj dokladnie, gdzie ja pisalem ze jest tragedia? Ja uwazam ze relatywnie jest super bo tego teamu nie mialo prawa w ogole byc, zwazywszy jak w poplochu uciekaly wieksze firmy niz Renault. Jest bardzo dobrze, ale to nie oznacze ze i tak na koncu czeka na przykra niespodzianka. Jakos nie widze mozliwosci zeby w takim ukladzie moglo to dzialac do konca swiata i jeden dzien dluzej... W ktoras ze stron to musi pojsc. Rrenault w koncu albo zniknie z F1 (jako konstruktor) albo wroci do niej na calego.
Mogłeś napisać krócej; 'nie chcę odnieść się do faktów 1-9 ponieważ(...)" ... każdy wie dlaczegoAtaru pisze:No jesli sie nie odniosles do niczego, co pisalem, to nie widze tematu do dyskusji, doprawdy, pogratulowac jedynie samopoczucia. Szkoda, ze piszac jak to swietnie znasz sytuacje sam nie jestes w stanie odniesc sie do danych, czy faktow, by poprzec te bzdury o ktorych pisales. Tego jednego zaluje. Niemniej zycze milego dnia ;-)
Tak czy inaczej to ja już nie mam więcej pytań
Jeśli zaś chodzi o cały kontekst dyskusji- bo chyba nam się zgubił- zaznaczam, że nie dotyczy on naiwnej akademickiej dyskusji "dlaczego za rok Renault będzie zdobywało dublet za dubletem" a jedynie racjonalnej oceny perspektyw i potencjału zespołu- wszystko co chciałem osiągnąć to ukazanie, że światek F1 nie składa z ciągu "pesymistycznych newsów" o Renault. Może do kogoś to trafiło, bo Pan Ataru ewidentnie nie jest gotowy na chłodną analizę faktów i rezygnację z postrzegania problemu według jednostronnego szablonu.
Zgadza się. Tutaj już nie będzie usprawiedliwień. Odpowiednie technologie i ludzie są na swoich miejscach. Stabilne środowisko również.the_foe pisze:Sila nowego RF1 zostanie tak na prawde zweryfikwoana w nastepnym sezonie kiedy pokaza w pelni swój (czyli spod managmentu Lopeza) bolid.
Ty tez mogles napisac, dlaczego nie chcesz odniesc sie do faktow i przytoczyc chocby tych cyferek, i tak sie bezmyslnie mozemy przerzucac. Nie odpowiedziales na argumenty, ktore padly, a dyskusja wylacznie o tym, co wygodne dla jednej ze stron... zaraz, czy to w ogole nadal pozostaje dyskusja? ;-) Ja odnioslem wrazenie ze chcesz mi przy okazji wmowic cos, czego sam nie mowilem, a nie lubie udowadniac, ze nie jestem wielbladem, stad w tego typu rozmowy sie nie pakuje, z zasady. Czy to o F1, czy o czymkolwiek innym. Jedyne z czym naprawde nie sposob sie nie zgodzic to fakt, ze przyszly sezon pokaze.
Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji!McLfan pisze:Widzę zło w Alonso
czy to sa fakty tudziez argumenty o ktore pytasz?Sir_Kamil pisze:Z przyjemnością odniosę się do jakichś faktów i argumentów.
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=42383
Nie, to nie są ani fakty ani argumenty. To chybione rewelacje prasy brukowej. Zdementowane w istocie problemu następnego dnia przez Snoras i okraszone komentarzem, że wszelakie szczegóły partnerstwa są objęte tajemnicą tak dla nas jak i brytyjskich gryzipiórków. TO JEST FAKT gdyby ktoś pytał.spiggy pisze:czy to sa fakty tudziez argumenty o ktore pytasz?Sir_Kamil pisze:Z przyjemnością odniosę się do jakichś faktów i argumentów.
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=42383
Ruchy personalne co roku odbywają się w większości teamów, także powodów do niepokoju nie ma.
To że gdzieś tam napisano że SNORAS pożyczył kasę dla RF1 to piękna i pewnie zaplanowana akcja reklamowa dla tego banku i pewni o to chodziło !! potem pięknie zdementowali by głupota z tego nie wyszła, ale cóż niektórzy dali się nabrać na haczyk jak soczysty robak. :roll:
To że gdzieś tam napisano że SNORAS pożyczył kasę dla RF1 to piękna i pewnie zaplanowana akcja reklamowa dla tego banku i pewni o to chodziło !! potem pięknie zdementowali by głupota z tego nie wyszła, ale cóż niektórzy dali się nabrać na haczyk jak soczysty robak. :roll:
Nowym sponsorem został producent odzieży męskiej Japan Rags, należącym do LTC Group. Umowa jest wieloletnia, a logo zostanie umieszone na wewnętrznej stronie bocznych sekcji tylnych skrzydeł oraz na górze deflektorów znajdujących się przy bocznych sekcjach samochodu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni witając Japan Rags w sieci naszych partnerów. To wieloletnia umowa i wierzymy, że unikalny ogólnoświatowy zasięg oraz rosnąca konkurencyjność naszej ekipy w nadchodzących sezonach pozwoli Japan Rags zrealizować więcej, niż oczekują z naszego partnerstwa - powiedział Gerard Lopez, prezes Renault F1 Team.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni witając Japan Rags w sieci naszych partnerów. To wieloletnia umowa i wierzymy, że unikalny ogólnoświatowy zasięg oraz rosnąca konkurencyjność naszej ekipy w nadchodzących sezonach pozwoli Japan Rags zrealizować więcej, niż oczekują z naszego partnerstwa - powiedział Gerard Lopez, prezes Renault F1 Team.
"Trzymaj się Robert, to twój najważniejszy wyścig, musisz go wygrać!"
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87936
Zespół Renault F1 zmieni się w Lotus Renault w przyszłym sezonie? Coraz częściej pojawiają się informacje, że koncern Renault chce się skupić tylko na dostarczaniu silników. Lopez natomiast chce dobić targu z Lotus Cars.
Zespół Renault F1 zmieni się w Lotus Renault w przyszłym sezonie? Coraz częściej pojawiają się informacje, że koncern Renault chce się skupić tylko na dostarczaniu silników. Lopez natomiast chce dobić targu z Lotus Cars.
:lol: :lol: :lol:rentonB pisze:Poprostu widac ze ten zespol jest tylko w celach biznesowych, co ich Kubica obchodzi
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
a nie pomyślałeś, że to niezły zastrzyk gotówki dla nich ? ten zespół i tak jest 'renault' tylko z nazwy... nazwa nie ma znaczenia, ludzie ci sami + więcej kasy.
"Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał." - Winston Churchill
Wręcz przeciwnie.rentonB pisze:Poprostu widac ze ten zespol jest tylko w celach biznesowych, co ich Kubica obchodzi
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
z punktu widzenia Kubicy, Proton jest lepszy od Genii. Genii to spekulanci, za dobra cene to oba fotele sprzedadza Putinowi, nie beda mieli skrupułow. Proton, jako lotus budowaliby pozycje marki. Dla nich Kubica + drugi dobry kierowca to oczywista oczywistosc.
nie zmienia to faktu ze to news wyssany z brudnego palca, Proton jest ok. 25 razy mniejszy od Renault. I do tego w jakims stopniu to konkurencja. Renault wolalby raczej team spzredac na czesci jak Toyota.
nie zmienia to faktu ze to news wyssany z brudnego palca, Proton jest ok. 25 razy mniejszy od Renault. I do tego w jakims stopniu to konkurencja. Renault wolalby raczej team spzredac na czesci jak Toyota.
lg2000, no Lotus na pewno nie startuje do pozycji Ferrari na rynku bo to nie ta liga. Jeśli już to Porsche. Czyli tani samochód sportowy. Tylko proszę bez krzyków że rozwinięcia garbusa są drogie. Owszem na Polskie warunki tak ale gdy pójdziecie do salonu Porsche z 50tyś euro to wyjedziecie nowym Boxterem natomiast w salonie Ferrari dostaniecie komplet felg do 599 GTO. Wracając do tematu marketingowego Lotus jest na chwilę obecną marką umarłą po mimo ciekawej oferty. Osobiście Exige jest dla mnie świetnym samochodem. No ale rynek zdominowało Porsche, z samochodami angielskimi kojarzą się Aston Martin czy Jaguar, które są samochodami dla piłkarzy. Dlatego z tego kombo może wyjść tylko wspólna korzyść. RF1 kasa, Lotus prestiż.
Scuderia Ferrari Marlboro fan since 1996 MSC fan since 1994
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
Tak, chcę Hamiltona w Ferrari.
Co będzie zobaczymy. Żaden z wymienionych przez ciebie samochodów mnie nie interesuje (z wiadomych przyczyn :mrgreen: ) ale jeżeli chcą dofinansować zespół F1, Welcome! Kasa nie będzie pochodziła od Renault, można przeczytać co na ten temat pisze Joe Saward. IMO jeżeli Petrov zostanie w RF1 to będzie znaczyło że Renault będzie chciało zachować swoje udziały, jeżeli wyleci to będzie znak że Renault na tym nie zależy.MtK pisze:lg2000, no Lotus na pewno nie startuje do pozycji Ferrari na rynku bo to nie ta liga. Jeśli już to Porsche. Czyli tani samochód sportowy. Tylko proszę bez krzyków że rozwinięcia garbusa są drogie. Owszem na Polskie warunki tak ale gdy pójdziecie do salonu Porsche z 50tyś euro to wyjedziecie nowym Boxterem natomiast w salonie Ferrari dostaniecie komplet felg do 599 GTO. Wracając do tematu marketingowego Lotus jest na chwilę obecną marką umarłą po mimo ciekawej oferty. Osobiście Exige jest dla mnie świetnym samochodem. No ale rynek zdominowało Porsche, z samochodami angielskimi kojarzą się Aston Martin czy Jaguar, które są samochodami dla piłkarzy. Dlatego z tego kombo może wyjść tylko wspólna korzyść. RF1 kasa, Lotus prestiż.
Robert miałby czym pośmigać: http://www.youtube.com/watch?v=huMqyqlOxaM#t=1m55s
Szczerze sie przyznam ze nie czytalem calego tematu, myslalem ze chodzi o Lotus Racing ze chcial maczac palce.the_foe pisze:z punktu widzenia Kubicy, Proton jest lepszy od Genii. Genii to spekulanci, za dobra cene to oba fotele sprzedadza Putinowi, nie beda mieli skrupułow. Proton, jako lotus budowaliby pozycje marki. Dla nich Kubica + drugi dobry kierowca to oczywista oczywistosc.
nie zmienia to faktu ze to news wyssany z brudnego palca, Proton jest ok. 25 razy mniejszy od Renault. I do tego w jakims stopniu to konkurencja. Renault wolalby raczej team spzredac na czesci jak Toyota.
Przeczytalem troche na ten temat i zaczyna mi sie to bardzo podobac :twisted: :twisted:
Wlasnie Ted mowi ze PROTON ma byc sponsorem tytularnym na miare ING
Ciekawe jakie byłoby malowanie. Lotusowe, zielone? Obecne żółte jest fajne, wyróżniające z tłumu. Proton wygląda na granatowo - żółty, w sumie też dość wyraziste.
To dobrze że ludzie nie rozumieją naszego systemu monetarno bankowego. Bo jeśliby zrozumieli to mielibyśmy rewolucję jeszcze tej nocy - H. Ford
"Francuz nie ustaje w pochwałach pod adresem Pietrowa, który w Q3 uzyskał czas gorszy o 1,1 sekundy od wyniku Roberta Kubicy. Najwyraźniej cały czas próbuje podkreślać, że Rosjanin zasługuje na miejsce w zespole na sezon 2011. – Skupmy się na pozytywach: po pierwsze cieszę się ze względu na Witalija, bo wczorajszy wypadek nie był przez niego zawiniony i dobrze go widzieć w Q3 po raz pierwszy od Węgier. Odzyskał wiarę w siebie w trudnych warunkach. Z obydwoma samochodami w pierwszej dziesiątce mamy nadzieję na zdobycie wielu punktów.
Komplementów pod adresem Rosjanina nie szczędzi także Alan Permane. – Gratulacje dla Witalija za przejechanie solidnej sesji – powiedział główny inżynier wyścigowy Renault. – Cieszymy się z wprowadzenia obu samochodów do finałowego segmenty czasówki. Szczerze mówiąc liczyliśmy na coś więcej, ale siódme pole to wciąż dobre miejsce startowe dla Roberta. Wiemy, że mamy mocne auto na wyścig i mam nadzieję, że jutro obaj kierowcy zdobędą punkty."
No a to to juz powala na kolana.... :shock:
przecież on swój najlepszy czas w Q3 osiągnął na interach.....
Komplementów pod adresem Rosjanina nie szczędzi także Alan Permane. – Gratulacje dla Witalija za przejechanie solidnej sesji – powiedział główny inżynier wyścigowy Renault. – Cieszymy się z wprowadzenia obu samochodów do finałowego segmenty czasówki. Szczerze mówiąc liczyliśmy na coś więcej, ale siódme pole to wciąż dobre miejsce startowe dla Roberta. Wiemy, że mamy mocne auto na wyścig i mam nadzieję, że jutro obaj kierowcy zdobędą punkty."
No a to to juz powala na kolana.... :shock:
przecież on swój najlepszy czas w Q3 osiągnął na interach.....
sie zaczyna...
http://www.formula1.pl/F1_news-10259-Re ... nikow.html
chwalą pod niebiosa Witalija, Kubica pt. "liczylismy na wiecej".
[ Dodano: Sob 06 Lis, 10 19:51 ]
To juz sie robi niesmaczne jak szukaja usprawiedliwienia na to co jest juz faktem - Rosjanin bedzie jezdzil w nastepnym roku, anwet gdyby rozbil jeszcze w tym sezonie bolid 3 razy.
http://www.formula1.pl/F1_news-10259-Re ... nikow.html
chwalą pod niebiosa Witalija, Kubica pt. "liczylismy na wiecej".
[ Dodano: Sob 06 Lis, 10 19:51 ]
nie odwazyli sie go puscic na slickach - z maszyny zostalby zlom sezkrobywany z bandy...cezan pisze:No a to to juz powala na kolana.... :shock:
przecież on swój najlepszy czas w Q3 osiągnął na interach.....
To juz sie robi niesmaczne jak szukaja usprawiedliwienia na to co jest juz faktem - Rosjanin bedzie jezdzil w nastepnym roku, anwet gdyby rozbil jeszcze w tym sezonie bolid 3 razy.
Jesli Proton bedzie sponsorem tytularnym a to juz jest 99% to nie moge sobie wyobrazic zeby zostalthe_foe pisze:sie zaczyna...
http://www.formula1.pl/F1_news-10259-Re ... nikow.html
chwalą pod niebiosa Witalija, Kubica pt. "liczylismy na wiecej".
[ Dodano: Sob 06 Lis, 10 19:51 ]nie odwazyli sie go puscic na slickach - z maszyny zostalby zlom sezkrobywany z bandy...cezan pisze:No a to to juz powala na kolana.... :shock:
przecież on swój najlepszy czas w Q3 osiągnął na interach.....
To juz sie robi niesmaczne jak szukaja usprawiedliwienia na to co jest juz faktem - Rosjanin bedzie jezdzil w nastepnym roku, anwet gdyby rozbil jeszcze w tym sezonie bolid 3 razy.